Vistes espectaculars per a un àpat inoblidable, a l'Escala Park Palm Beach
El restaurant està situat al cor del passeig i la platja de Riells

La terrassa del restaurant Escala Park a Riells / Juanjo Alfonso
Emporda.info
L’Escala mereix una visita tot l’any. La vila marinera procura oferir la seva millor cara a tots els visitants que es passegen en els seus carrers i places. A Riells, el passeig ofereix unes vistes espectaculars del golf de Roses, que forma part del Club de les Badies més Belles del Món.
I és en aquest indret, just sobre la platja de Riells, que hi trobareu el restaurant l’Escala Park Palm Beach. Situat a primera línia de mar, és obert cada dia per dinar, sopar o per prendre algun aperitiu en bona companyia. L’establiment va obrir les portes un llunyà 1975 i ara fa uns quinze anys va canviar de direcció, sense perdre l’essència d’una proposta marinera molt arrelada al municipi.
L’Escala Park us proposa gaudir de la seva cuina de mercat, en la qual podreu trobar des d’una graellada de peix, fins a una caldereta de llamàntol o un peix al forn, sense oblidar les seves tapes i les postres de la casa, tot plegat maridat amb una variada carta de vins i altres begudes.
La seva terrassa és un oasi que permet gaudir de la proximitat de la mar i de les bones vistes del paisatge. El restaurant també disposa d’una acollidora sala interior, que permet celebrar-hi qualsevol mena d’àpat. El menjador va ser totalment renovat, recentment. L’Escala Park és l’espai ideal per a celebrar-hi les revetlles de Sant Joan i Sant Pere, sempre servits per un equip professional que coneix molt bé el seu ofici i que fa inoblidable l’estada al restaurant.
Escala Park Palm Beach
- Adreça: avinguda Riells, 48, l'Escala
- Telèfon: 972 770 757
- Correu electrònic:<em>escalapark@hotmail.com</em>
- Agenda del 14 al 20 de setembre a l'Alt Empordà
- Marc Giró (51 anys), sobre el seu primer sou: «Vaig estar dos mesos sense menjar. M’ho vaig gastar tot en un Louis Vuitton»
- La Generalitat restaurarà el camí més transitat cap a la Pica d’Estats: l'obra feta a més altitud de Catalunya
- Joan Roura, periodista d'internacional de TV3: 'Tot el que està passant a Gaza es tracta d’un genocidi
- La sanitat privada ja administra donanemab, el fàrmac que alenteix l’avenç de l’Alzheimer: «El benefici continua amb el pas del temps»
- Defuncions del 14 de setembre de 2026 a l'Alt Empordà
- Armes a Figueres, soldats russos a l'Escala i guions per a sèries
- La caiguda del consum d’alcohol s’estén en bars i restaurants