Bistró Montserrat, propostes gastronòmiques per a tots els gustos
Té una cuina variada basada en una bona relació qualitat-preu

Interior del Bistró Montserrat / Bistró Montserrat
Empordà.info
El Bistró Montserrat és l’espai gastronòmic situat al costat del Supermercat Montserrat del carrer Sant Mori, a l’avinguda principal de la marina residencial. El local aposta per oferir una gran varietat de propostes durant tot el dia, des de l'hora d'esmorzar fins al sopar. Els seus plats són de cuina mediterrània amb un punt d'innovació, a més s'elaboren amb productes de proximitat. Álex Sáncehz, que dirigeix l'establiment, destaca la gran varietat de postres que elaboren al seu obrador, des de pastissos fins a gelats.
L’establiment disposa d’un funcional i espaiós menjador interior, una acollidora terrassa exterior, un menjador en el primer pis, que es pot reservar a convenir amb Bistró Montserrat, per a esdeveniments especials i servei de rostisseria amb una àmplia carta de menjar per a emportar.

Terassa del Bistró Montserrat / Bistró Montserrat
El Bistró Montserrat també fa àpats per a grups i donada la seva ubicació en l’epicentre del lleure empordanès i la bona disponibilitat d’aparcament en el seu entorn, és l’espai ideal per a les trobades de les festes nadalenques, tant per a les parelles, com per als àpats d’empresa o les trobades familiars, esportives i d’amics. El restaurant ofereix una carta variada de plats i begudes per a poder gaudir de bon menjar i d’una bona estada a la marina residencial. El Bistró Montserrat també és el lloc adequat per als professionals de qualsevol àmbit que han de menjar fora de casa i volen fer-ho bé amb una bona relació qualitat preu.
- Marc Giró (51 anys), sobre el seu primer sou: «Vaig estar dos mesos sense menjar. M’ho vaig gastar tot en un Louis Vuitton»
- Joan Roura, periodista d'internacional de TV3: 'Tot el que està passant a Gaza es tracta d’un genocidi
- Celestino Corbacho, exministre de Treball: 'Catalunya no em va regalar res, però sí que em va donar totes les oportunitats
- Jordi Pujol: «Jo m’apago, però la major part de vosaltres sou gent vital, amb esperança i amb futur»
- L’auge de terapeutes i ‘coaches’ sense titulació posa en alerta els psicòlegs: «Els pacients arriben a teràpia molt pitjor»
- Félix Chaqués, extreballador de Dabiz Muñoz, sobre la seva experiència amb el xef: 'Treballar 14 hores no era un problema
- De la carretera als ruscos de l'Empordà: Marc Arumí va deixar el camió per viure entre 50.000 abelles
- Canvi d’hora a Espanya: ja se sap quan serà el canvi a l’horari d’hivern