És gratis i té més de 200 canals: l'alternativa a Netflix que està arrasant
Amb l'adeu als comptes compartits de Netflix, aquest nou servei d''streaming' està triomfant

L’alternativa a Netflix que, a més, és gràtis.
DDG
L’adeu als comptes compartits i les noves tarifes de Netflix han despertat la curiositat dels usuaris per trobar plataformes alternatives per continuar veient pel·lícules i sèries. Una de les opcions per la qual opten cada vegada més persones són les FAST (Free Ad Supported Television), serveis d'streaming gratuïts oferts pels canals de televisió.
Sens dubte, la plataforma d’aquest tipus que més ha crescut recentment és Xumo, una aplicació que ofereix un total de més de 200 canals de tots els gèneres i per a públics de totes les edats.
Gratis amb anuncis
Xumo és una plataforma de continguts audiovisuals l’origen de la qual es remunta el 2011. Des d’aleshores, l’‘app’ ha mantingut un model de negoci basat a oferir canals de forma gratuïta a canvi de publicitat, és a dir, amb anuncis.
Per ara, el portal funciona a Espanya, els Estats Units, el Canadà, el Regne Unit, França, Alemanya, Itàlia, el Brasil i Mèxic, tot i que s’espera que l’esmentat catàleg s’ampliï en els pròxims mesos. L’aplicació és compatible amb pràcticament qualsevol dispositiu, i alguns com els LG Channels o les Smart TV de Panasonic la inclouen entre els seus serveis integrats.
- Danys al Faig de la Pedra de l’Albera: l’arbre monumental que sosté una roca de 700 quilos perd dues branques
- El projecte d'habitatge cooperatiu Rec del Molí de Fortià cerca nous membres per a una vida en comunitat
- Dolors Pons, alcaldessa de Viladamat: 'Ens falta habitatge per als joves; en un poble tan petit no és fàcil construir-ne
- La passió per la música de Chloe Nicole, una empordanesa de deu anys amb dos singles enregistrats
- Aquesta és la pensió mitjana que cobrarà un jubilat a Catalunya aquest 2026
- L’Alt Empordà reafirma el seu lideratge amb sis càmpings entre els millors d’Europa el 2026
- Oriol Antolí, l'home que corre 103 hores seguides: "Primer diuen que soc boig, però després tenen molta curiositat"
- Una botiga benèfica de Bèlgica subhastarà una litografia de Dalí rescatada de les escombraries