Detenen una dona després de trobar morta la seva filla de sis anys a Gijón
Els agents policials van trobar el cos sense vida de la menor estirat al llit amb la seva mare al costat

Els agents policials van trobar el cos sense vida de la menor estirat al llit amb la seva mare al costat / Eloy Alonso
EFE
La Policia Nacional ha detingut a Gijón una dona després que els agents la trobessin al llit al costat de la seva filla de sis anys morta, en un habitatge de lloguer al barri d' El Llano de la ciutat asturiana.
Fonts pròximes a la investigació han indicat que el succés va tenir lloc poc abans de la mitjanit quan la Policia va rebre una trucada alertant del mal estat de la nena.
Pel que sembla, la mare va indicar que la menor havia pres barbitúrics.
Fonts consultades han explicat que la dona estava separada i que feia dos dies que el pare de la nena, que resideix fora d'Astúries, li havia lliurat a la filla després de passar alguns dies amb ell.
- Un jubilat cobra una pensió de 900 euros al mes després de 22 anys treballant: 'Em van fer la jubilació d’acord amb el que havia cotitzat
- Les multes de 1.000 euros que rebran a la bústia milers de conductors després del que va passar el 2025: sancions fermes amb pèrdua de punts
- “Ser alcaldessa de l’Escala és la il·lusió de la meva vida”
- Aquests són els pobles de la Costa Brava que ja no existeixen
- Els millors plans pel cap de setmana del 6 i 7 de juny de 2026 a l'Alt Empordà
- El poble de l'Empordà on es refugia Sergio Dalma: té poc més de 130 habitants i és molt dalinià
- Viu amb un avi de 102 anys i fa sis anys que no paga lloguer per una decisió que pocs entenen
- Cadaqués reclama fer una 'excepció' amb Cap de Creus en l'aplicació del decret que prohibeix fondejar a la posidònia