El Graner col·labora en la millora de l’àrea de Pediatria de l’Hospital
L’obrador d’embotits va aportar mascaretes durant la pandèmia i es va implicar en el Jardí Terapèutic

Berta Maspoch lliurant el diploma a Marcel Puigmal / OH COMUNICACIÓ
Emporda.info
L’obrador d’embotits El Graner, present a Figueres i Vilafant a través, principalment, de les carnisseries Marcel Puigmal i Can Tubau, respectivament, té molt clar que "l’Hospital de Figueres i la salut som tots, independentment de com pensem, parlem o actuem". Per aquest motiu, no és la primera vegada que col·labora amb la Fundació Salut Empordà amb una intervenció solidària. En aquesta ocasió, El Graner ha contribuït econòmicament per millorar les instal·lacions de Pediatria de l’Hospital de Figueres, gestionat per la Fundació Salut Empordà.
Arran d’aquesta col·laboració econòmica, que ja és la tercera en els darrers anys, la Fundació li ha fet entrega d’un diploma acreditatiu al respecte. El lliurament ha anat a càrrec de Berta Maspoch, directora de Comunicació i de Responsabilitat Social Corporativa de l’entitat.
Anteriorment, El Graner havia col·laborat amb la donació de mil mascaretes a l’Hospital de Figueres en ple confinament durant l’inici de la pandèmia de la Covid-19, la primavera del 2020, en un moment en què n’hi havia autèntica escassetat; i contribuint econòmicament en la construcció del Jardí Terapèutic del centre sociosanitari Bernat Jaume.
Sobre l’empresa
El Graner és un obrador d’embotits artesans que des de l’any 2005 elabora embotits de primera qualitat. Darrere d’ell hi ha la família Puigmal, que havien començat com a carnissers fa dècades. La segona generació de la família, Marcel Puigmal, es troba al capdavant del negoci, aportant també l’elaboració artesana d’embotit com a valor indiscutible d’El Graner. La seva tasca va ser reconeguda per la Generalitat de Catalunya amb el títol de Mestre Artesà Alimentari el 2017.
- De presó a jardí: compte enrere per a l'obertura d'una gran zona verda a Figueres
- Els Bombers treballen amb la hipòtesi que el jove desaparegut a Roses ha perdut l'armilla i s'hauria enfonsat
- Així és l'anunci d'Estrella Damm 2026: s'ha rodat a l'Empordà i el protagonitzen moltes cares conegudes
- Anna Gayolà: de fer el Camino de Santiago a gestionar un petit alberg per a pelegrins
- Puigdemont, el papa Lleó XIV a la Sagrada Família i Junts
- Un aventurer fa més de 200 quilòmetres en bici per comprar Taps de Cadaqués: 'A la meva mare li venia de gust tastar-los
- Reindustrialitzar l'Empordà: trens i fàbriques per acompanyar el turisme
- Les multes de 1.000 euros que rebran a la bústia milers de conductors després del que va passar el 2025: sancions fermes amb pèrdua de punts