Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Innovació, qualitat i passió per la gastronomia, al Bistró Montserrat

El restaurant d’Empuriabrava engega una nova etapa amb la incorporació del xef Jordi Rodríguez que aporta al projecte “sentiment, dedicació i experiència”

Com a novetat el Bistró proposa el seu primer Menú Maridatge

Melós de galta de porc amb foie.

Melós de galta de porc amb foie. / Empordà

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Redacció

Redacció

Empuriabrava

El Bistró Montserrat d’Empuriabrava es troba en un moment de transformació i innovació culinària amb la incorporació del xef Jordi Rodríguez, antic xef del prestigiós restaurant Cal Sagristà de Peralada, que aporta al projecte la seva passió i experiència per la cuina mediterrània de proximitat. El Bistró Montserrat ha apostat per enriquir la seva carta i oferir una experiència gastronòmica que combina la cuina tradicional, marinera i de proximitat, amb tocs d’innovació i maridatges de vins de la comarca. "Ho elaborem tots nosaltres. Apostem pels productes frescos i de proximitat", remarca Rodríguez. D’aquesta manera, la carta del restaurant s’ha actualitzat per oferir novetats diàries amb suggeriments com el llobarro al forn de carbó, el turbot i els plats de carn de proximitat com l’entrecot de vedella gironina madurat 45 dies. Per Rodríguez la cuina requereix invertir molta dedicació, passió sentiment perquè "la nostra proposta sigui millor cada dia".

Amanida de llagostins, perinl i pesto.

Amanida de llagostins, perinl i pesto. / EMPORDÀ

Des de la seva incorporació ara fa sis mesos, el restaurant sorprèn constantment amb nous plats que es van renovant. "Hi podem trobar tota mena de peix fresc cuinat al foc de carbó on també es cuinen totes les carns i alguns dels arrossos", expliquen. El Bistró amb una cuina autèntica i propera, estén la seva filosofia als esmorzars, dinars i sopars que ofereixen diàriament.

Fritura de pei fresc.

Fritura de pei fresc. / EMPORDÀ

Aquest 21 de novembre, el Bistró Montserrat celebrarà el seu primer Menú Maridatge, una experiència de tast exclusiu que convida a gaudir d’un menú tancat maridat amb vins de les cellers de Peralada, així com vins de proximitat de la zona.

També, com a reconeixement al seu treball en el marc de l’EmpuriaTapes 2024, el Bistró Montserrat ha obtingut un segon lloc amb el Melós de galta amb foie. Amb vista a les festes de Nadal i sopars d’empreses i familiars, el restaurant ofereix dos menús a 35 i 45 euros per fer accessible a tothom la seva proposta gastronòmica de qualitat.

Xuxo de crema a la brasa amb gelat de yogur mango i lima.

Xuixo de crema a la brasa amb gelat de yogur mango i lima. / EMPORDÀ

Tracking Pixel Contents