La Fira del Joguet Antic i l’Hora del Conte, novetats a l’agenda cultural de Vilafant
La Fira del Joguet Antic se celebrarà el diumenge 18 de febrer a l’Àgora, al costat del pavelló

L’Hora del Conte, a l’espai del Cau. | AJUNTAMENT DE VILAFANT / redacció. vilafant
Emporda.info
La primera Fira del Joguet Antic, que se celebrarà el diumenge 18 de febrer, és una de les novetats de la programació cultural de Vilafant. Tindrà lloc a l’Àgora, al costat del pavelló, i hi haurà compra, venda i intercanvi de joguets, còmics i discos.
Una altra de les propostes que destaquen de la programació cultural de Vilafant és l’Hora del Conte. Pensada per la mainada, l'activitat s'acaba de posar en marxa, i té lloc a l’espai del Cau, l’últim dissabte de cada mes. L’excepció serà el divendres 8 de març, que l’Hora del Conte s’avança un dia per coincidir amb el Dia de la Dona.
Per a un públic adult també es plantegen maridatges a Palol Sabaldòria.
- Darnius recupera els 601 veïns després d’anys: “Ningú sap donar-ne cap raó”
- Narcís Bardalet, forense: 'Les primeres a veure Dalí embalsamat van ser unes putes
- Alerta dels sindicats sanitaris: les urgències hospitalàries estan ja molt tensionades per la grip i només és el principi
- Girona torna a ser el termòmetre del país
- Aquests són els 6 plans que no et pots perdre pel pont de la Puríssima a l'Alt Empordà
- Els gats ferals de Roses es multipliquen i les cuidadores fan una crida urgent per demanar aliments
- De Hollywood a Cadaqués: la maquilladora de les estrelles troba refugi creatiu a la terra de Dalí
- Una nena de 9 anys revela després d’una xerrada del 25-N en una escola de Palma que el seu oncle la violava
