Ginestà estrena ‘De tot el món’, primer avançament del quart disc que preveu publicar a inicis del 2024
El grup treu un tema de pop electrònic amb ritmes contundents, que arriba acompanyat per un videoclip
ACN
Ginestà publica la cançó ‘De tot el món’ (Halley Records), el primer avançament del que serà el seu quart disc que el grup preveu treure a inicis del 2024 i que arriba acompanyat per un videoclip. El grup liderat pels germans Júlia i Pau Serrasolsas canten a l’amor i donen les gràcies a totes les persones que se’ls escolten i que els han acompanyat fins al present en aquest tema de pop electrònic amb ritmes contundents. Júlia i Pau Serrasolsas destaquen que volien fer un pas endavant després de l’àlbum ‘Suposo que l’amor és això’ (2022): “Volíem continuar cantant a l’amor, però des d’un altre prisma. En aquesta ocasió l’amor és cap a nosaltres mateixos i la nostra gent”.
‘De tot el món’ també remarca el camí que han fet els Ginestà, que els ha conduït a aquesta nova manera d’entendre el grup. “En realitat, també és una oda al fet de tirar endavant, de reinventar-se i d’entendre els canvis -tant si són dramàtics com si no- com una oportunitat”, assenyalen Júlia i Pau Serrasolsas.
L’apartat de la producció destaca per la col·laboració que han fet el seu productor habitual, Cesc Valverde “Xicu” juntament amb Genís Trani.
A la tardor d’aquest any, Ginestà clourà una gira llarguíssima per tancar-se a l’estudi i gravar el que serà el quart disc.
- De presó a jardí: compte enrere per a l'obertura d'una gran zona verda a Figueres
- Els Bombers treballen amb la hipòtesi que el jove desaparegut a Roses ha perdut l'armilla i s'hauria enfonsat
- Així és l'anunci d'Estrella Damm 2026: s'ha rodat a l'Empordà i el protagonitzen moltes cares conegudes
- Anna Gayolà: de fer el Camino de Santiago a gestionar un petit alberg per a pelegrins
- Puigdemont, el papa Lleó XIV a la Sagrada Família i Junts
- Un aventurer fa més de 200 quilòmetres en bici per comprar Taps de Cadaqués: 'A la meva mare li venia de gust tastar-los
- Reindustrialitzar l'Empordà: trens i fàbriques per acompanyar el turisme
- Les multes de 1.000 euros que rebran a la bústia milers de conductors després del que va passar el 2025: sancions fermes amb pèrdua de punts
