Llers vol avançar en el sector residencial Poble Nou Nord
L’Incasòl i l’Ajuntament han reprès la col·laboració per poder dur a terme el projecte

El poble de Llers / EMPORDÀ.INFO
Emporda.info
L’Institut Català del Sòl (Incasòl) i l’Ajuntament de Llers han reprès la col·laboració per tirar endavant el sector residencial Poble Nou Nord. Per poder dur a terme el projecte, s’haurà de modificar el planejament actual, «que era inviable», explica l’Ajuntament en una publicació a les xarxes socials.
L’11 de juliol passat va tenir lloc una reunió amb les persones propietàries del sòl, i el pròxim mes de setembre està prevista una sessió informativa oberta a tota la ciutadania per explicar el nou enfocament de la proposta i la metodologia de treball de l’equip tècnic pluridisciplinari que s’encarregarà de la redacció del nou pla. Aquest nou estudi vol tenir en compte les aportacions dels veïns i veïnes del poble, i per fer-ho s’elaborarà un procés participatiu que ajudi a concretar la proposta per aquest àmbit «tan significatiu del municipi», anuncia la publicació.
- La Seguretat Social es posa seriosa: obliga a retornar la pensió als jubilats que treballin sense avisar
- M'han robat a la zona de rentat de cotxes de l'Elefant Blau de Figueres a plena llum del sol
- Un càmping de l'Empordà, escollit com el millor d'Espanya als ACSI Awards 2026
- El Meteocat activa avisos per pluges torrencials i temps violent a l'Alt Empordà i adverteix de possibles inundacions
- VÍDEO | Un ibis migrador fa una aturada històrica a l'Alt quan la reintroducció tot just acaba d'arrencar
- Maria Àngels Giralt, venedora de l'ONCE: 'La renovada pujada del Castell de Figueres durà sort
- Castelló d'Empúries i la Jonquera freguen el 50% de població estrangera i evidencien el canvi demogràfic de l'Alt Empordà
- El 20% dels diagnòstics de càncer de mama són en realitat lesions precanceroses: 'Es tracta innecessàriament un nombre molt alt de dones