Viladesens
L'incendi d'un cotxe a Viladasens talla dos dels tres carrils de l'AP-7
Quatre dotacions dels Bombers treballen en l'extinció del foc

El vehicle en flames en el lloc dels fets. / ACN
ACN
L'incendi d'un cotxe a l'AP-7 a l'altura de Viladasens (Gironès) en sentit sud talla dos dels tres carrils de l'autopista aquest diumenge d'operació tornada del cap de setmana. Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), l'avís de foc s'ha rebut a les 18.44 hores, a l'altura del punt quilomètric 44, i fins al lloc s'han desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat. Sortosament, cap persona ha resultat ferida i els ocupants del vehicle han pogut sortir pel seu propi peu. L'incident provoca uns dos quilòmetres de retencions.
- Estudien el cos d'un home de 82 anys que en té el d'un de 30: 'Una bona part és genètica, però també és entrenament
- El Tribunal Suprem avala que sortir 'en punt' pot acabar en acomiadament si abans es deixa de treballar
- VÍDEO | La reacció d'un alcalde de l'Empordà davant la "falsa alarma" de fort vent a la comarca: "Tenia pedres preparades per posar-me-les a la butxaca"
- Els experts recomanen rentar-se els peus amb sal i vinagre: aquest és el motiu
- Com a mare treballadora visc amb impotència un repartiment d’ajudes que em sembla profundament desigual
- Carlos González, pediatre: 'Algú t'ha dit alguna vegada que els nens de tres mesos dormen sols? Doncs ho sento, no és així
- Olga Tubau, advocada: “Li vaig dir a Rubiales: ‘Va ser impresentable, Luis, no t’adones que això no es pot fer?’, i ell va contestar: ‘Ho he fet tota la vida’”
- L'avís d'un advocat: 'Els pagaments en efectiu estan limitats per llei a Espanya, i la quantitat ha canviat