Miguel Bosé prepara una sèrie sobre la seva vida
Tindrà tres temporades i es podrà veure a Movistar+

Miguel Bosé / EP
CHANCE
miguel Bosé ha començat el 2020 amb una molt bona notícia. El cantant prepara una sèrie sobre la seva vida que seguirà l'estela de la producció dedicada a Luis Miguel. I és que la ficció sobre la vida d'"el sol de Mèxic" ha reportat moltíssim èxit a Netflix.
Abans de l'estrena de la segona temporada de Luis Miguel, la sèrie, s'ha sabut aquest anunci tan important per al cantant d'Amante Bandido. En declaracions a la revista Variety, Miguel Bosé ha parlat sobre aquesta producció tan especial: "La sèrie repassarà la meva vida des de la infància fins al dia d'avui".
Tot i que encara no se sap qui seran els encarregats de donar vida a la petita pantalla a l'intèrpret, sí que sabem qui seran els productors. Shine Iberia, productors de MASTERCHEF, juntament Elefantec Global i Legacy Rock Entertainment són els encarregats de posar en marxa aquesta ficció que es podrà veure a Movistar +.
Una sèrie que tindrà tres temporades i que bussejarà en la vida de l'artista des de la seva infància, com ell mateix ha explicat a Variety: "El meu personatge ha de ser entès des de la meva infància, el que planteja la qüestió de com, amb tot el que ha viscut de nen, d'adolescent i de jove, va aconseguir fer les coses que va aconseguir. La meva infància va ser molt turmentada, molt solitària, hermètica".
Aquest anunci deixa moltes incògnites perquè encara no sabem si la sèrie tractarà la llarga relació que ha mantingut Miguel Bosé amb Nacho Palau. Va ser arran de la seva separació quan va saltar a la llum pública l'amor entre el cantant i l'artista. Una ruptura que els ha portat a enfrontar-se en els jutjats per la custòdia dels quatre fills que van tenir en comú.
- Carlos Llull, tècnic de climatització: 'Recorda això quan algú et digui 'apaga l’aire condicionat, que consumeix moltíssim'
- Se suspèn la final del Mundial 2026 entre Espanya i l’Argentina? Així està la situació
- Si la meva parella m’hagués explicat que el propietari l’estava violant mentre jo treballava, aquest judici seria per una altra cosa
- Surt a la venda per 3,5 milions un refugi de luxe amb heliport i vistes al pantà de Darnius-Boadella
- Té 39 anys i viu sol en un poble abandonat que lluita per salvar-lo de l'oblit: 'El meu pare estimava molt aquesta terra
- El superiot Gaja, vinculat al magnat rus Vagit Alekperov, fondeja davant l'Escala
- Tres setmanes sense el Braulio, el veí de Còrdova que es va perdre en un bosc de Catalunya durant un retir espiritual
- Obliguen l'Ajuntament de Figueres a readmetre la parada del mercat de fruita i verdura que acumula més de 10.000 euros en sancions