El PSC celebra actes a Roses i Portbou
Roses rep la visita de Ramon Espadaler i Sumem X Portbou presenta l'alcaldable Gael Rodríguez amb la presència de José Montilla

La presentació de Gael Rodríguez a Portbou. / PSC Girona
EMPORDA.INFO
El Partit Socialista de Catalunya va celebrar aquest divendres dos actes a l'Alt Empordà. En primer lloc, a Roses, el candidat Josep Maria Martínez, acompanyat del diputat del grup Socialistes i Units per Avançar al Parlament, Ramon Espadaler, va fer una trobada amb representants de diversos sectors del municipi centrada en els temes de civisme i seguretat. Els assistents van mostrat inquietud sobretot per les ocupacions conflictives d’habitatges i pel fenomen del “top manta” a la població.
Pel que fa a Porbou, l’alcaldable de Sumem X Portbou, Gael Rodríguez, va fer la presentació de la llista de persones que l’acompanyaran a la candidatura i va comptar amb la presència de l’expresident de la Generalitat José Montilla. A l’acte, que es va fer al restaurant l’Àncora, hi van assistir un centenar de persones. Gael Rodríguez es va mostrar molt satisfet per l’escalf rebut de la ciutadania, “que suposa una dosi d’energia”.
Rodríguez comptarà amb l’ex-tinenta d’alcalde (entre 2007 i 2011) Mònica Díaz com a número dos; l’exalcalde Antoni Vega, com a número 7; i tancant la llista José Maria Muré Canals, primer alcalde democràtic de Portbou. En l’acte, Gael Rodríguez ha exposat alguns dels punts del programa i les competències de govern que correspondrien a cadascuna de les persones de la llista.

Espadaler i Josep Maria Martínez a Roses. / PSC Girona
- Un inquilí entrega un pis amb un desconxat a la banyera i el propietari li reclama 5.100 euros mesos després: la justícia dona la raó al llogater
- Quan el vi també salva vides: La Vinyeta exporta al món la seva col·laboració amb la Fundació Mona
- Aquest és el poble de l'Empordà que s'ha convertit en el refugi de Manel Fuentes lluny dels platós
- La Guàrdia Urbana de Figueres tanca un establiment d'alimentació que generava queixes veïnals
- Pals de fibra caiguts: ja falta menys perquè vagin per terra, i això no vol dir que estiguin soterrats...
- Carme Noguera, la dona més longeva d'Espanya als 111 anys: 'M'agradava prendre una cerveseta i fumar-nos uns cigarrets amb les meves companyes
- Detingut un home per un homicidi masclista a Figueres
- El detingut per la mort violenta de Figueres va ser condemnat dilluns a sis mesos de presó per maltractar la víctima