Figueres
La Guàrdia Urbana de Figueres denuncia un bar i set persones per incomplir les restriccions
La policia també va tancar el local situat al Poble Nou

La Guàrdia Urbana de Figueres denuncia un bar i set persones per incomplir les restriccions / GUARDIA URBANA DE FIGUERES
ACN
La Guàrdia Urbana de Figueres ha denunciat un bar i set persones que hi havia a dins fumant, sense mascareta ni respectant les distàncies de seguretat. Els fets van passar cap a les deu de la nit en un local del barri del Poble Nou. Els agents van descobrir als infractors i també van tancar l'establiment.
Aquesta no és la primera vegada que es dona una situació similar. A finals de desembre, la Guàrdia Urbana també va denunciar el responsable d'un bar que tenia la persiana mig abaixada i clients a l'interior.
- Un jubilat cobra una pensió de 900 euros al mes després de 22 anys treballant: 'Em van fer la jubilació d’acord amb el que havia cotitzat
- Les multes de 1.000 euros que rebran a la bústia milers de conductors després del que va passar el 2025: sancions fermes amb pèrdua de punts
- “Ser alcaldessa de l’Escala és la il·lusió de la meva vida”
- Aquests són els pobles de la Costa Brava que ja no existeixen
- Els millors plans pel cap de setmana del 6 i 7 de juny de 2026 a l'Alt Empordà
- El poble de l'Empordà on es refugia Sergio Dalma: té poc més de 130 habitants i és molt dalinià
- Viu amb un avi de 102 anys i fa sis anys que no paga lloguer per una decisió que pocs entenen
- Cadaqués reclama fer una 'excepció' amb Cap de Creus en l'aplicació del decret que prohibeix fondejar a la posidònia