Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Figueres

La Guàrdia Urbana de Figueres denuncia un bar i set persones per incomplir les restriccions

La policia també va tancar el local situat al Poble Nou

La Guàrdia Urbana de Figueres denuncia un bar i set persones per incomplir les restriccions

La Guàrdia Urbana de Figueres denuncia un bar i set persones per incomplir les restriccions / GUARDIA URBANA DE FIGUERES

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

ACN

La Guàrdia Urbana de Figueres ha denunciat un bar i set persones que hi havia a dins fumant, sense mascareta ni respectant les distàncies de seguretat. Els fets van passar cap a les deu de la nit en un local del barri del Poble Nou. Els agents van descobrir als infractors i també van tancar l'establiment.

Aquesta no és la primera vegada que es dona una situació similar. A finals de desembre, la Guàrdia Urbana també va denunciar el responsable d'un bar que tenia la persiana mig abaixada i clients a l'interior.

Tracking Pixel Contents