Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

La Bisbal

Una vuitantena de persones retiren llaços grocs de diverses poblacions gironines

S'han trobat al Maresme, des d'on han sortit en una vintena de cotxes per anar a La Bisbal d'Empordà o a la Pera

Retirada de llaços grocs a la Bisbal amb disfresses blanques.

Retirada de llaços grocs a la Bisbal amb disfresses blanques. / ACN

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

ACN

Una vuitantena de persones han retirat llaços grocs, aquesta matinada, de diverses poblacions de les comarques gironines. Amb l'objectiu de "netejar poblacions amb un alt índex de plàstic groc", s'han concentrat a les onze de la nit a Cabrera de Mar (Maresme) des d'on una vintena de cotxes s'han dirigit, primer, fins a la Bisbal d'Empordà (Baix Empordà).

En aquesta població, vestits de blanc i la majoria amb la cara tapada, han tret els llaços que hi havia penjats a les baranes del riu Daró i a les voltes en solidaritat amb els "presos polítics" i els exiliats. Després, s'han dirigit fins a la Pera, on hi han arribat cap a les tres de la matinada i han fet el mateix amb els centenars de llaços que hi havia a la carretera d'accés. L'objectiu dels organitzadors era continuar el recorregut fins a Platja d'Aro i Sant Feliu de Guíxols.

Tracking Pixel Contents