Figueres
L'associació figuerenca «Let's Walk. Sabates pel món» comença a caminar
La sala Narcís Monturiol del Cercle Sports'ha omplert en la presentació del projecte de l'entitat

Miquel Roig, en la presentació de l'associació. / MAIRENA RIVAS
MAIRENA RIVAS
«Let's Walk. Sabates pel món» comença a caminar. La sala d'actes Narcís Monturiol del Cercle Sport Figuerenc s'ha omplert aquest dijous, 1 de març, en la presentació d'aquesta associació, presidida per l'empresari sabater Miquel Roig. L'entitat s'ha creat per fer arribar a qualsevol punt del planeta aquell calçat que queda en stock a les botigues i que no s'acaben venent. La idea és ajudar a repartir sabates a aquells que no se'n poden comprar, als grups socials més desfavorits del nostre país i d'arreu del món.
«Let's Walk. Sabates pel món» ja ha deixat petjada en accions solidàries a Rwanda, Madagascar i el Nepal. La iniciativa vol arribar a com més llocs millors i, per fer-ho possible, l'associació obre la porta a aquelles persones a les quals els agrada viatjar, per poder aprofitar els desplaçaments i ajudar a calçar aquells que més ho necessiten.
Miquel Roig convida tothom a fer un volt per la web de «Let's Walk. Sabates pel món», amb l'objectiu de donar a conèixer el projecte i d'involucrar com més col·laboradors, voluntaris i gent solidària possible.
- De presó a jardí: compte enrere per a l'obertura d'una gran zona verda a Figueres
- Els Bombers treballen amb la hipòtesi que el jove desaparegut a Roses ha perdut l'armilla i s'hauria enfonsat
- Així és l'anunci d'Estrella Damm 2026: s'ha rodat a l'Empordà i el protagonitzen moltes cares conegudes
- Anna Gayolà: de fer el Camino de Santiago a gestionar un petit alberg per a pelegrins
- Puigdemont, el papa Lleó XIV a la Sagrada Família i Junts
- Un aventurer fa més de 200 quilòmetres en bici per comprar Taps de Cadaqués: 'A la meva mare li venia de gust tastar-los
- Reindustrialitzar l'Empordà: trens i fàbriques per acompanyar el turisme
- Les multes de 1.000 euros que rebran a la bústia milers de conductors després del que va passar el 2025: sancions fermes amb pèrdua de punts