Un mort després d'atropellar a una multitud a Hèlsinki
El conductor del vehicle es trobava sota els efectes de l'alcohol - Hi ha diverses persones ferides
EP
Madrid
Una persona ha mort i diverses han resultat ferides per un atropellament que s'ha produït aquest divendres a la capital de Finlàndia, Hèlsinki, segons ha informat la policia en un comunicat.
D'acord amb la nota oficial, al voltant de les 18.15 els agents van rebre un avís per un atropellament a Lönnrotinkatu, al centre d'Hèlsinki.
El conductor del vehicle, d'uns 50 anys d'edat i nacionalitat finlandesa, ja ha estat detingut. La policia ha indicat que estava "intoxicat" pel consum d'alcohol.
Les forces de seguretat han acordonat la zona com a mesura preventiva.
- L'avís d'un advocat: 'Els pagaments en efectiu estan limitats per llei a Espanya, i la quantitat ha canviat
- Molts treballadors que es van jubilar el 2026 cobren menys del que els correspon
- El fill de la duquesa de Alba engega un negoci agrícola a l'Empordà
- Es busquen figurants a Catalunya per a la pel·lícula dels The Beatles: aquests són els perfils i les ciutats per participar en el càsting
- Joan Dausà: 'Quan vaig veure Rosalía fent el confessionari, em vaig dir 'bravo!'
- Figueres, ciutat 'lletja pútrida' i 'decadent
- Ensurt al Port de la Selva amb la caiguda d'una furgoneta al mar
- Carlota Gurt: 'A Barcelona jo no vaig parlar en castellà fins que vaig tenir 12 anys. Avui dia això és ciència-ficció