Carnisseria Can Martí, qualitat i proximitat per a unes festes inoblidables
Descobriu l’ampli ventall de productes frescos, gurmet i de proximitat de Can Martí, a Figueres, per celebrar aquest Nadal amb els millors àpats
Trobareu Can Martí al carrer Besalú de Figueres. / EMPORDÀ
Amb l’arribada del Nadal, les trobades amb família i amics esdevenen moments especials per compartir bons àpats. A Can Martí, la carnisseria de confiança a Figueres, trobareu tot el necessari per fer que aquestes celebracions siguin encara més especials.
Durant tot l’any, Can Martí ofereix una àmplia selecció de carns fresques, com pollastre, conill, vedella, porc i xai, a més d’embotits, formatges i altres delícies. Però amb les festes nadalenques, l’oferta es fa encara més atractiva: aviram variat com gall d’indi, capons, pintades i pollastres de pagès, així com peces perfectes per a rostits.
També preparen pollastres farcits a mida i safates d’embotits, formatges o combinades, ideals per a aperitius. El seu assortiment de productes ibèrics destaca per la qualitat, convertint-se en una aposta segura per a aquestes dates tan especials.
Proximitat i obrador propi
Can Martí aposta pels productes de proximitat. Les carns de porc i vedella són de granges de l’Empordà, el xai prové del pastor del mas La Pujada i el xai lletó del reconegut Mas Marcè de Siurana. També disposen del porc Duroc de Batallé, de qualitat superior.
A més, elaboren diàriament productes artesanals com hamburgueses de vedella, botifarres clàssiques o amb bolets, i enfilats. També ofereixen adobats, com xurrasco o llom, preparats per cuinar amb la millor marinada.
Can Martí complementa l’oferta amb productes gurmet, llegums i plats precuinats, ideals per organitzar els àpats nadalencs.
Podeu visitar la botiga al carrer Besalú, 5, o fer comandes per telèfon (972 51 04 15) o WhatsApp (620 41 87 04). Les comandes es poden recollir a la botiga o rebre a domicili a Figueres i l’Alt Empordà.
Aquest Nadal, confieu en Can Martí per portar el millor de la terra a la vostra taula.