NO ET PERDIS CAP NOTÍCIA!
Quants dies han de passar entre la relació i saber si estic embarassada?
Depèn de quan es tingui la relació sexual.
De fet, la forma més correcte de mirar si estàs embarassada és segons el dia en què preveus la regla.
Si preveus la regla el dia 1 de Setembre, per exemple, la regla no ve i et fas un test d´embaràs i és positiu, és que estàs embarassada, si és negatiu, no n'estàs clar.
- El personal del Consell Comarcal de l’Alt surt al carrer per reclamar millores laborals: “Estem cansades de paraules, volem fets!”
- Aquests són els 5 plans que no et pots perdre pel pont de la Puríssima a l'Alt Empordà
- Narcís Bardalet, forense: “Les primeres a veure Dalí embalsamat van ser unes putes”
- L'Ajuntament de Figueres desencalla el projecte de la nova residència de la Fundació Altem
- Figueres no haurà de tenir Zona de Baixes Emissions al gener gràcies a la millora de la qualitat de l'aire
- El Consell de Ministres aprova licitar les obres per duplicar la variant de Figueres per 98,8 milions d'euros
- Jordi Gonzalvo, entrenador de futbol: “La pressió del públic de Figueres en el camp del Far ajudava moltíssim a la Unió”
- Educació aprova l'allargament del conveni per a la construcció de l'Escola Carme Guasch de Figueres