Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Croàcia deixa una Argentina sense futbol arran de l'abisme

El combinat de Sampaoli necessita un miracle per passar als vuitens del Mundial

Messi, a punt de quedar fora del Mundial

Messi, a punt de quedar fora del Mundial / Reuters

Albert Vilanova

Sampaoli ha intentat canviar coses respecte el partit contra Islàndia amb una defensa de 5, però ha mantingut Dybala a la banqueta el resultat ha estat encara pitjor. Croàcia no ha necessitat brillar per derrotar 0-3 l'equip de Messi.

Argentina se la jugava i s'ha notat des del principi. La tensió s'ha apoderat d'un partit que ha estat travat en tot moment, amb un joc dur i un ritme lent. Tot i això, els dos equips han disposat d'algunes bones ocasions per avançar-se, però el marcador s'ha mantingut equilibrat a 0.

Croàcia deixa una Argentina sense futbol arran de l'abisme

Croàcia deixa una Argentina sense futbol arran de l'abisme

A la represa, Willy Caballero ha estat el protagonista negatiu del partit regalant la pilota a Rebic, que l'ha enganxat bé. A partir d'aquí, Argentina s'ha bloquejat encara més i Croàcia ha esperat el moment oportú per sentenciar, que ha arribat al 80' amb un xut llunyà de Modric. El 0-2 ha estat el que faltava perquè Argentina, avui amb un Messi que no ha entrat en joc, es desfés, i Rakitic ha marcat el 0-3 definitiu al temps de descompte.

D'aquesta manera, Argentina encara no queda eliminada de forma definitiva, però necessitaria un miracle per poder-se classificar, començant pel partit entre Islàndia i Nigèria d'aquest divendres.

Tracking Pixel Contents