L'Escala
L'Escala licita l’execució de la memòria per la rehabilitació del Museu Clos del Pastor

Museu del Clos del Pastor / Ajuntament de l'Escala
Emporda.info
L’Ajuntament de l’Escala ha tret a licitació pública l’execució de la memòria valorada per la rehabilitació del Museu Clos del Pastor, per un total de 102.107,11 euros, IVA inclòs. El període de licitació finalitzarà el pròxim 27 de setembre.
La memòria valorada és el document que ha de servir per marcar les obres menors que cal fer en l’immoble, així com el seu objectiu i altres dades rellevants. És per això que, en aquest cas, el document haurà de contenir i detallar les diverses actuacions que es plategen, la majoria de les quals es realitzaran en l’espai del jardí.
En concret, es proposa la rehabilitació dels bancs, la recol·locació del marbre de la font, la restauració de la pica de marbre del brollador, la neteja i rehabilitació de l’estany, la restauració i manteniment de l’estàtua de marbre, i la neteja de l’escultura de bronze. A la vegada, també es contempla efectuar altres actuacions menors.
- L'avís d'un advocat: 'Els pagaments en efectiu estan limitats per llei a Espanya, i la quantitat ha canviat
- Molts treballadors que es van jubilar el 2026 cobren menys del que els correspon
- El fill de la duquesa de Alba engega un negoci agrícola a l'Empordà
- Es busquen figurants a Catalunya per a la pel·lícula dels The Beatles: aquests són els perfils i les ciutats per participar en el càsting
- Joan Dausà: 'Quan vaig veure Rosalía fent el confessionari, em vaig dir 'bravo!'
- Figueres, ciutat 'lletja pútrida' i 'decadent
- Ensurt al Port de la Selva amb la caiguda d'una furgoneta al mar
- Carlota Gurt: 'A Barcelona jo no vaig parlar en castellà fins que vaig tenir 12 anys. Avui dia això és ciència-ficció