Figueres
Donació de sang en companyia: Bombers amb Cor a la plaça Catalunya de Figueres
Aquesta és una col·laboració entre els Bombers de la Generalitat i el Banc de Sang i Teixits

Bombers amb Cor a la plaça Catalunya de Figueres / BOMBERS
Emporda.info
La donació de sang que es fa aquest dissabte 26 de març a la plaça Catalunya de Figueres és especial. A banda de funcionar com ho fa normalment, a través d'un autobús on els pacients pugen per poder fer la donació, un grup de voluntaris de Bombers amb Cor hi són presents per acompanyar els participants que vulguin donar sang. El torn de matí ha estat de 10 a 14 h i el de tarda és de 16 a 20 h.
Aquesta és una iniciativa del col·lectiu solidari de Bombers de la Generalitat, Bombers amb cor, i el Banc de Sang i Teixits. La d'enguany és la vuitena edició, que compta amb més de 30 parcs de bombers de tot Catalunya que donen suport a una quarantena de campanyes de donació. L'objectiu principal és aconseguir 4.000 donacions de sang.
Després de dos anys d'aturada per la pandèmia, i amb la tornada a la normalitat, s'estan recuperant les activitats al carrer.
- Estudien el cos d'un home de 82 anys que en té el d'un de 30: 'Una bona part és genètica, però també és entrenament
- El Tribunal Suprem avala que sortir 'en punt' pot acabar en acomiadament si abans es deixa de treballar
- VÍDEO | La reacció d'un alcalde de l'Empordà davant la "falsa alarma" de fort vent a la comarca: "Tenia pedres preparades per posar-me-les a la butxaca"
- Els experts recomanen rentar-se els peus amb sal i vinagre: aquest és el motiu
- Com a mare treballadora visc amb impotència un repartiment d’ajudes que em sembla profundament desigual
- Carlos González, pediatre: 'Algú t'ha dit alguna vegada que els nens de tres mesos dormen sols? Doncs ho sento, no és així
- Olga Tubau, advocada: “Li vaig dir a Rubiales: ‘Va ser impresentable, Luis, no t’adones que això no es pot fer?’, i ell va contestar: ‘Ho he fet tota la vida’”
- L'avís d'un advocat: 'Els pagaments en efectiu estan limitats per llei a Espanya, i la quantitat ha canviat