- MULTIMÈDIA
- CLASSIFICATS
- SERVEIS
Veure més galeries relacionades
Jordi Callol
Veure galeria >Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Jordi Callol
Jordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)
Notícia guardada al teu perfil
Veure notícies guardadesJordi Mitjà (Figueres, 1970) no disposava de cap obra pública a la seva ciutat. Fins ara, quan el mecenatge i la donació de la família Padrosa, amb motiu de la celebració del centenari de l’empresa, ho farà possible. L’escultura, batejada com Ànima, és un zigurat que va creixent en el sentit invers. L’obra s'ha inaugurat aquest dijous al matí a la plaça Ernest Lluch, un espai quasi simbòlic, ja que al carrer dels Fossos es va ubicar la primera seu de l’empresa, on just ara s’alça el Museu de la Tècnica de l’Empordà. (Text: Cristina Vilà)