El Senat Casa de Menjar, la cuina catalana de mercat que recupera l’esperit de poble a l'Escala
El bar vol esdevenir un punt de trobar obert tot l’any

Bar el Senat casa de menjars a l'Escala. / El Senat

El Senat Casa de Menjars, un establiment que neix amb la voluntat de recuperar l’essència dels bars i restaurants de tota la vida. Un espai pensat perquè els veïns hi puguin esmorzar, dinar, compartir una estona de conversa o trobar-se amb amics i familiars al voltant d’una bona taula.
La seva proposta gastronòmica se centra en la cuina catalana de mercat, elaborada amb productes frescos, de temporada i de proximitat. Els plats respecten la tradició culinària del territori i posen en valor els ingredients i els sabors que formen part de la identitat gastronòmica.
L’objectiu d’El Senat és esdevenir un punt de trobada obert durant tot l’any. Un lloc on la gent del poble se senti com a casa i on es recuperi aquella funció social que durant dècades van tenir els bars de poble: ser espais de convivència, relació i comunitat. L’ambient és proper, popular i familiar, amb una atenció cuidada i una cuina honesta que aposta per la qualitat del producte. Des dels esmorzars de forquilla fins als menús del dia i les propostes de temporada, cada plat vol oferir una experiència autèntica i accessible per a tothom.
L’horari és: dimarts i dimecres obert per esmorzar, dinar i a la tarda. Dijous divendres i dissabte esmorzar, dinar, tarda i sopar. Diumenge i dilluns tancat. El local està situat a la Plaça de l’Ajuntament de l’Escala. Cal reservar al 872 206 077. Trobareu tota la informació l’Instagram @elsenatcasademenjars.
- Té 39 anys i viu sol en un poble abandonat que lluita per salvar-lo de l'oblit: 'El meu pare estimava molt aquesta terra
- L’Orquestra Di-Versiones i Els Catarres captiven milers de persones a la tercera Bertranada Fest
- Víctor Rojas, pastor del cap de Creus amb 700 ovelles: 'Els incendis s'apaguen a l'hivern gestionant el territori, no a l'estiu
- Troben una de les llagostes més rares i protegides de Catalunya a la Garriga d'Empordà
- EN IMATGES | L’Orquestra Di-Versiones i Els Catarres captiven milers de persones a la tercera Bertranada Fest
- Junqueras responsabilitza Junts del creixement d’Aliança Catalana: «Quan mai ets útil, els teus votants voten qualsevol inútil»
- Dos ferits molt greus i 10.000 desallotjats per l’incendi de la Catalunya del Nord que ja ha cremat 2.000 hectàrees
- Josep Maria Bernils: 'Hem de dir als empordanesos, alt i clar, que no podem dimitir del català