L’any 1998, el fotògraf Jordi Puig va unir complicitats amb el poeta i escriptor Antoni Puigverd per crear el llibre Girona, amb Triangle Postals. Amb la idea de revisitar la ciutat amb una mirada més actual, Puig ha fet tàndem amb la periodista Eva Vàzquez, amb qui ja havia emprès altres projectes. El resultat ara, el volum Girona, en pedra viva (Triangle), presentat aquest dissabte passat al Museu d’Història de Girona, que allunya el lector «de la imatge d’una Girona romàntica, grisa i humida, que ja no existeix, i l’aproxima a una ciutat més moderna i lluminosa».
Una imatge sensacional de les festes a Girona.
Jordi Puig
L’any 1998, el fotògraf Jordi Puig va unir complicitats amb el poeta i escriptor Antoni Puigverd per crear el llibre Girona, amb Triangle Postals. Amb la idea de revisitar la ciutat amb una mirada més actual, Puig ha fet tàndem amb la periodista Eva Vàzquez, amb qui ja havia emprès altres projectes. El resultat ara, el volum Girona, en pedra viva (Triangle), presentat aquest dissabte passat al Museu d’Història de Girona, que allunya el lector «de la imatge d’una Girona romàntica, grisa i humida, que ja no existeix, i l’aproxima a una ciutat més moderna i lluminosa».
La majestuositat de la Catedral de Girona.
Jordi Puig
L’any 1998, el fotògraf Jordi Puig va unir complicitats amb el poeta i escriptor Antoni Puigverd per crear el llibre Girona, amb Triangle Postals. Amb la idea de revisitar la ciutat amb una mirada més actual, Puig ha fet tàndem amb la periodista Eva Vàzquez, amb qui ja havia emprès altres projectes. El resultat ara, el volum Girona, en pedra viva (Triangle), presentat aquest dissabte passat al Museu d’Història de Girona, que allunya el lector «de la imatge d’una Girona romàntica, grisa i humida, que ja no existeix, i l’aproxima a una ciutat més moderna i lluminosa».
L'Onyar.
Jordi Puig
L’any 1998, el fotògraf Jordi Puig va unir complicitats amb el poeta i escriptor Antoni Puigverd per crear el llibre Girona, amb Triangle Postals. Amb la idea de revisitar la ciutat amb una mirada més actual, Puig ha fet tàndem amb la periodista Eva Vàzquez, amb qui ja havia emprès altres projectes. El resultat ara, el volum Girona, en pedra viva (Triangle), presentat aquest dissabte passat al Museu d’Història de Girona, que allunya el lector «de la imatge d’una Girona romàntica, grisa i humida, que ja no existeix, i l’aproxima a una ciutat més moderna i lluminosa».
L'interior de l'església de Sant Feliu.
Jordi Puig
L’any 1998, el fotògraf Jordi Puig va unir complicitats amb el poeta i escriptor Antoni Puigverd per crear el llibre Girona, amb Triangle Postals. Amb la idea de revisitar la ciutat amb una mirada més actual, Puig ha fet tàndem amb la periodista Eva Vàzquez, amb qui ja havia emprès altres projectes. El resultat ara, el volum Girona, en pedra viva (Triangle), presentat aquest dissabte passat al Museu d’Història de Girona, que allunya el lector «de la imatge d’una Girona romàntica, grisa i humida, que ja no existeix, i l’aproxima a una ciutat més moderna i lluminosa».
El Teatre Municipal.
Jordi Puig
L’any 1998, el fotògraf Jordi Puig va unir complicitats amb el poeta i escriptor Antoni Puigverd per crear el llibre Girona, amb Triangle Postals. Amb la idea de revisitar la ciutat amb una mirada més actual, Puig ha fet tàndem amb la periodista Eva Vàzquez, amb qui ja havia emprès altres projectes. El resultat ara, el volum Girona, en pedra viva (Triangle), presentat aquest dissabte passat al Museu d’Història de Girona, que allunya el lector «de la imatge d’una Girona romàntica, grisa i humida, que ja no existeix, i l’aproxima a una ciutat més moderna i lluminosa».
L’any 1998, el fotògraf Jordi Puig va unir complicitats amb el poeta i escriptor Antoni Puigverd per crear el llibre Girona, amb Triangle Postals. Amb la idea de revisitar la ciutat amb una mirada més actual, Puig ha fet tàndem amb la periodista Eva Vàzquez, amb qui ja havia emprès altres projectes. El resultat ara, el volum Girona, en pedra viva (Triangle), presentat aquest dissabte passat al Museu d’Història de Girona, que allunya el lector «de la imatge d’una Girona romàntica, grisa i humida, que ja no existeix, i l’aproxima a una ciutat més moderna i lluminosa».