L’Hotel Voramar retorna amb força i obre tot l’any perquè el pugueu gaudir
L’establiment consta de vint-i-set habitacions, entre les quals hi ha tres juniors suites amb vistes al mar, totalment reformades amb un estil modern i mantenint l’essència mediterrània de la Costa Brava

Recepció del Voramar. / Jordi Renart
Emporda.info
L’històric i emblemàtic Hotel Voramar de l’Escala ha tornat a obrir les portes per reviure aquest lloc autèntic de la Costa Brava dels anys 50. Un record actualitzat de l’arquitectura colonial.
L’establiment va reobrir l’1 de juliol d’aquest any amb tres estrelles i només amb cinc mesos ja els han reconegut la quarta. Així que torna amb força i obre tot l’any, perquè el pugueu gaudir amb família i amics. El trobareu situat en un lloc cèntric del municipi amb un equip professional i amable que us farà sentir com a casa.

L’Hotel Voramar. / Jordi Benart
L’hotel consta de 27 habitacions, entre les quals hi ha tres juniors suites amb vistes al mar, totalment reformades amb un estil modern i mantenint l’essència mediterrània. Ideal per a parelles o famílies que vulguin sentir de ben a prop la Costa Brava alhora que disposareu de totes les comoditats. Entre els seus servies hi trobareu: recepció 24 hores, servei d’habitacions, servei de massatges i consigna per guardar maletes a l’arribada. També disposa del Restaurant Voramar on serveixen els esmorzars per als hostes.
A més, tothom és benvingut a l’Hotel Voramar, fins i tot les mascotes de menys de 25 quilos. El seu personal posarà a la vostra disposició tot el que necessiti el vostre animal, perquè gaudiu d’una escapada perfecta, fins i tot podrà tenir el seu propi llit.
Allotjar-se al Voramar pretén ser un viatge per a la història del poble fent un homenatge a la nostra terra, a través de la gastronomia i els vins de l’Empordà, i a la cultura popular.

Junior Suite de l’Hotel Voramar. / Jordi Renart
El Voramar sempre havia estat un lloc de trobada i el nou restaurant i la terrassa volen mantenir aquest esperit. «Volem que passin coses interessants, acollir converses i reunions d’amics i família», explica l’equip del Voramar. La seva cuina és senzilla i utilitzen el millor producte que dona el mar combinat amb hortalisses de proximitat per portar-vos el millor a la taula. El seu xef crea plats de cuina mediterrània amb el seu toc personal, per servir-vos una mostra de la millor gastronomia empordanesa vora el mar. La seva carta va des de tapes, vermut de tota la vida, fins a plats característics del territori. Per així fer un recorregut per la gastronomia de la Costa Brava.
El restaurant està obert a tothom i també hi podreu gaudir de nits temàtiques com la japonesa.

Una de les juniors suites amb vistes al mar. / Jordi Renart
L’entorn
L’Hotel Voramar està envoltat de cultura, natura, platges d’aigua cristal·lina i pobles banyats d’història. També podreu gaudir d’un gran ventall d’activitats complementàries com: rutes ideals per al ciclisme i el senderisme, rutes eqüestres, experiències enoturístiques i gastronòmiques, entre altres.
Hotel Voramar
- Adreça: passeig Lluís Albert, 2, l'Escala
- Telèfon: 872 200 093
- Web: www.hotelvoramar.com
- Félix Chaqués, extreballador de Dabiz Muñoz, sobre la seva experiència amb el xef: 'Treballar 14 hores no era un problema
- La tornada de Ramon Pellicer i l’adeu de Marc Ribas marquen la nova temporada de 3Cat
- Un maletí d'eines Parkside de 80 peces per menys de 30 euros, al Lidl a partir de l'11 de setembre
- Més d’1,17 milions de metres quadrats afectats per expropiacions per a crear l'autovia de Figueres
- Programació del cap de setmana del 12 i 13 de setembre a l'Alt Empordà
- Una persona pateix un infart a la Pujada del Castell de Figueres i és evacuada en helicòpter
- Mor el fundador de La Fageda, Cristóbal Colón Palací
- Un nou mapa interactiu mostra gairebé en temps real on es troben les aus d’Europa