SIP Grup obre una nova delegació de l’empresa a l’Escala
L’empresa de seguretat privada apropa el servei Acuda als seus clients de la Costa Brava

El servei Acuda de SIP Grup. / Cedida
Empordà
L’empresa de seguretat SIP Grup obre una delegació a l’Escala per apropar-se encara més al client. Des dels seus inicis, han tingut un objectiu clar; oferir un servei de seguretat completament transparent i proper al client, allunyant-se d’altres propostes del sector que són fredes i distants.
Amb aquesta intenció d’evitar el secretisme i la desinformació, l’equip tècnic de SIP Grup està format i certificat per les empreses fabricants dels productes que instal·len, per assegurar la claredat i qualitat de la cadena de valor. Així, ofereix la instal·lació d’alarmes i càmeres de videovigilància amb la tecnologia més avançada, però també amb l’assessoria de l’empresa per adaptar-se a les necessitats del client i oferir-li tots els recursos necessaris. Així mateix, donen la comoditat de controlar a través dels dispositius mòbils el que passa a casa dels clients en temps real per garantir la tranquil·litat de les famílies.
La tecnologia de SIP Grup manté informat al client de tot el que passa a la seva llar
SIP Grup és conscient de la importància de la seguretat de la llar, i per això va un pas més enllà, i posa a disposició dels clients del servei de vigilants Acuda, que ara també podrà arribar a l’Escala, gràcies a la nova delegació. Aquesta proposta, cada vegada amb més demanda, complementa les funcions d’una alarma amb un servei d’intervenció immediata que dona resposta a qualsevol incident. Un equip de vigilants professional es desplaça a la llar del client en un temps reduït per garantir la seguretat del domicili, i mantenir el client informat a través de balanços i fotografies des del mateix moment de la intervenció.
D’aquesta manera, l’empresa no només insta·la alarmes, sinó seguretat, tranquil·litat, professionalitat i transparència, amb la màxima comoditat i amb un tracte proper, de persones a persones, per garantir la protecció de la llar, i de la família que hi viu.
- Félix Chaqués, extreballador de Dabiz Muñoz, sobre la seva experiència amb el xef: 'Treballar 14 hores no era un problema
- Una persona pateix un infart a la Pujada del Castell de Figueres i és evacuada en helicòpter
- Més d’1,17 milions de metres quadrats afectats per expropiacions per a crear l'autovia de Figueres
- Un maletí d'eines Parkside de 80 peces per menys de 30 euros, al Lidl a partir de l'11 de setembre
- La Policia Nacional requisa 644 armes en un taller clandestí de Figueres, un dels arsenals 'més grans' intervinguts
- Mor el fundador de La Fageda, Cristóbal Colón Palací
- Ter Stegen, sobre la seva infància: 'El meu pare em va abandonar quan només tenia 10 anys i no el vaig tornar a veure mai més
- La tornada de Ramon Pellicer i l’adeu de Marc Ribas marquen la nova temporada de 3Cat