Crema un paller amb 172 bales de palla a Castelló d’Empúries
Fins al lloc s’hi han desplaçat sis dotacions dels Bombers

Vehicle de Bombers de la Generalitat / BOMBERS DE LA GENERALITAT - Arxiu
Núria León
Un incendi ha afectat de matinada aquest dissabte un paller situat a Castelló d’Empúries, a tocar de la C-260, a l’alçada del quilòmetre 34,8.
L’avís s’ha rebut a les 00.20 hores, quan s’ha alertat que fumejava una coberta perquè hi havia un foc que afectava les bales de palla de l’interior. Fins al lloc s’hi han desplaçat sis dotacions dels Bombers.
Les flames han afectat únicament la palla emmagatzemada i no han arribat a una altra nau situada en paral·lel. L’extinció, segons han explicat els bombers, ha estat lenta i laboriosa, ja que s’ha hagut de fer servir maquinària pesada per remoure la palla i separar les bales. El foc s’ha donat per extingit a les 4.47 hores. En total, han cremat 172 bales de palla.
- La Seguretat Social es posa seriosa: obliga a retornar la pensió als jubilats que treballin sense avisar
- Carme Noguera, la dona més longeva d'Espanya als 111 anys: 'M'agradava prendre una cerveseta i fumar-nos uns cigarrets amb les meves companyes
- L'advocat laboralista Sebastián Ramírez: 'No entreguis la baixa voluntària, presenta l'autoacomiadament
- La Fundació Art&Paraula recupera un oliverar a Espolla i el transforma en una biblioteca lliure i de muntanya
- Grison i la seva rutina dolç-salat: 'Vaig perdre al voltant de deu quilos
- Unes obres permeten descobrir dues esglésies visigodes dels segles VII i IX al Mas Montjoi de Baix de Roses
- Una dona de 61 anys planta cara al seu exmarit i aconsegueix una pensió de 1.400 euros tot i estar 24 anys sense treballar
- A partir del juliol, tots els vehicles que surtin de fàbrica hauran de tenir la preinstal·lació per comptar amb un alcoholímetre