La Jonquera
Operació policial contra les falsificacions amb epicentre a la Jonquera
La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera escorcollen diversos locals i domicilis i també es fan entrades de la Bisbal i Torroella de Montgrí

Agents de la Guàrdia Civil a la Jonquera / @GUARDIACIVILBCN
Eva Batlle / DDG
Operació policial contra les falsificacions amb epicentre a la Jonquera.
La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera escorcollen des d'aquest matí diversos locals, magatzems i domicilis del Pertús i dels Límits i també es fan entrades de la Bisbal i Torroella de Montgrí.
Es tracta de la segona fase d'una operació -Funcopy. que va començar la tardor passada i que ja va deixar al descobert més de 14.000 falsificacions.
Aquesta operació ha començat cap a tres quarts d'onze del matí i està liderada per la policia judicial de la Guàrdia Civil de Girona. Té com a objectiu lluitar contra les falsificacions de productes que es venen de marques reconegudes en aquestes zones. També es persegueix el blanqueig de capitals per part dels agents de l'Agència Tributària.
Es preveu que l'operació es desenvolupi al llarg del dia i el jutge n'ha decretat el secret de sumari.
A lloc hi ha desplaçats no només agents de Vigilància Duanera i policia judicial de Guàrdia Civil Girona sinó també dels GRS(Grup de Reserva i Seguretat) de la Guàrdia Civil. Més d'un centenar de policies es troben treballant en aquest dispositiu.
S'acusa les persones que participen de les falsificacions de ser una organització criminal.
- Estudien el cos d'un home de 82 anys que en té el d'un de 30: 'Una bona part és genètica, però també és entrenament
- El Tribunal Suprem avala que sortir 'en punt' pot acabar en acomiadament si abans es deixa de treballar
- VÍDEO | La reacció d'un alcalde de l'Empordà davant la "falsa alarma" de fort vent a la comarca: "Tenia pedres preparades per posar-me-les a la butxaca"
- Els experts recomanen rentar-se els peus amb sal i vinagre: aquest és el motiu
- Com a mare treballadora visc amb impotència un repartiment d’ajudes que em sembla profundament desigual
- Carlos González, pediatre: 'Algú t'ha dit alguna vegada que els nens de tres mesos dormen sols? Doncs ho sento, no és així
- Olga Tubau, advocada: “Li vaig dir a Rubiales: ‘Va ser impresentable, Luis, no t’adones que això no es pot fer?’, i ell va contestar: ‘Ho he fet tota la vida’”
- L'avís d'un advocat: 'Els pagaments en efectiu estan limitats per llei a Espanya, i la quantitat ha canviat