Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Coronavirus

L'Hospital de Figueres declara 11 ingressos més per Covid aquesta setmana

Els professionals de baixa per coronavirus descendeixen a 47

Moment d'administració d'una vacuna contra la covid-19

Moment d'administració d'una vacuna contra la covid-19 / ACN / GEMMA SÁNCHEZ

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Emporda.info

Figueres

Els ingressats per coronavirus a l'Hospital de Figueres pugen fins els 58, segons les dades publicades per la Fundació Salut Empordà aquest dilluns 31 de gener. Suposen 11 pacients més que fa una setmana. Dels 58 pacients ingressats, 46 son de l'Hospital i 12 del Centre Sociosanitari Bernat Jaume.

Pel que fa als professionals que estan de baixa per la Covid-19, la Fundació Salut Empordà informa que són 47. Fa una setmana, eren 97.

L'evolució de les últimes setmanes és la següent:

13 de desembre: 36 persones ingressades i 16 professionals amb coronavirus.

20 de desembre: 62 persones ingressades i 26 professionals amb coronavirus.

27 de desembre: 49 persones ingressades i 22 professionals amb coronavirus.

3 de gener: 38 persones ingressades i 36 professionals amb coronavirus.

10 de gener: 39 pacients ingressats i 45 professionals amb coronavirus.

17 de gener: 40 pacients ingressats i 97 professionals amb coronavirus.

24 de gener: 47 pacients ingressats i 97 professionals amb coronavirus.

Tracking Pixel Contents