Coronavirus
L'Hospital de Figueres declara 11 ingressos més per Covid aquesta setmana
Els professionals de baixa per coronavirus descendeixen a 47

Moment d'administració d'una vacuna contra la covid-19 / ACN / GEMMA SÁNCHEZ
Emporda.info
Els ingressats per coronavirus a l'Hospital de Figueres pugen fins els 58, segons les dades publicades per la Fundació Salut Empordà aquest dilluns 31 de gener. Suposen 11 pacients més que fa una setmana. Dels 58 pacients ingressats, 46 son de l'Hospital i 12 del Centre Sociosanitari Bernat Jaume.
Pel que fa als professionals que estan de baixa per la Covid-19, la Fundació Salut Empordà informa que són 47. Fa una setmana, eren 97.
L'evolució de les últimes setmanes és la següent:
13 de desembre: 36 persones ingressades i 16 professionals amb coronavirus.
20 de desembre: 62 persones ingressades i 26 professionals amb coronavirus.
27 de desembre: 49 persones ingressades i 22 professionals amb coronavirus.
3 de gener: 38 persones ingressades i 36 professionals amb coronavirus.
10 de gener: 39 pacients ingressats i 45 professionals amb coronavirus.
17 de gener: 40 pacients ingressats i 97 professionals amb coronavirus.
24 de gener: 47 pacients ingressats i 97 professionals amb coronavirus.
- Un jubilat cobra una pensió de 900 euros al mes després de 22 anys treballant: 'Em van fer la jubilació d’acord amb el que havia cotitzat
- Les multes de 1.000 euros que rebran a la bústia milers de conductors després del que va passar el 2025: sancions fermes amb pèrdua de punts
- “Ser alcaldessa de l’Escala és la il·lusió de la meva vida”
- Aquests són els pobles de la Costa Brava que ja no existeixen
- Els millors plans pel cap de setmana del 6 i 7 de juny de 2026 a l'Alt Empordà
- El poble de l'Empordà on es refugia Sergio Dalma: té poc més de 130 habitants i és molt dalinià
- Viu amb un avi de 102 anys i fa sis anys que no paga lloguer per una decisió que pocs entenen
- Cadaqués reclama fer una 'excepció' amb Cap de Creus en l'aplicació del decret que prohibeix fondejar a la posidònia