Coronavirus
L'Hospital de Figueres declara 47 pacients ingressats per Covid-19 i baixen del centenar els professionals infectats
Són set pacients més que fa una setmana, 44 a l'Hospital i 3 al Bernat Jaume

Les dades d'ingressats per coronavirus a l'Hospital de Figueres continuen pujant / Eduard Martí
Emporda.info
Les dades d'ingressats per coronavirus a l'Hospital de Figueres continuen pujant. Aquest dilluns 24 de gener hi ha 47 pacients ingressats, 44 a l'Hospital i 3 al Centre Sociosanitari Bernat Jaume. Suposen set pacients més que fa una setmana.
Pel que fa als professionals que estan de baixa per la Covid-19, la Fundació Salut Empordà informa que són 97. Divendres 21 de gener, tal com publicava l'EMPORDÀ, aquesta xifra superava el centenar.
L'evolució de les últimes setmanes és la següent:
6 de desembre: 27 persones ingressades i 12 professionals amb coronavirus.
13 de desembre: 36 persones ingressades i 16 professionals amb coronavirus.
20 de desembre: 62 persones ingressades i 26 professionals amb coronavirus.
27 de desembre: 49 persones ingressades i 22 professionals amb coronavirus.
3 de gener: 38 persones ingressades i 36 professionals amb coronavirus.
10 de gener: 39 pacients ingressats i 45 professionals amb coronavirus.
17 de gener: 40 pacients ingressats i 97 professionals amb coronavirus.
- De presó a jardí: compte enrere per a l'obertura d'una gran zona verda a Figueres
- Els Bombers treballen amb la hipòtesi que el jove desaparegut a Roses ha perdut l'armilla i s'hauria enfonsat
- Així és l'anunci d'Estrella Damm 2026: s'ha rodat a l'Empordà i el protagonitzen moltes cares conegudes
- Anna Gayolà: de fer el Camino de Santiago a gestionar un petit alberg per a pelegrins
- Puigdemont, el papa Lleó XIV a la Sagrada Família i Junts
- Un aventurer fa més de 200 quilòmetres en bici per comprar Taps de Cadaqués: 'A la meva mare li venia de gust tastar-los
- Reindustrialitzar l'Empordà: trens i fàbriques per acompanyar el turisme
- Les multes de 1.000 euros que rebran a la bústia milers de conductors després del que va passar el 2025: sancions fermes amb pèrdua de punts