Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Coronavirus

L'Hospital de Figueres declara 47 pacients ingressats per Covid-19 i baixen del centenar els professionals infectats

Són set pacients més que fa una setmana, 44 a l'Hospital i 3 al Bernat Jaume

Les dades d'ingressats per coronavirus a l'Hospital de Figueres continuen pujant

Les dades d'ingressats per coronavirus a l'Hospital de Figueres continuen pujant / Eduard Martí

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Emporda.info

Figueres

Les dades d'ingressats per coronavirus a l'Hospital de Figueres continuen pujant. Aquest dilluns 24 de gener hi ha 47 pacients ingressats, 44 a l'Hospital i 3 al Centre Sociosanitari Bernat Jaume. Suposen set pacients més que fa una setmana.

Pel que fa als professionals que estan de baixa per la Covid-19, la Fundació Salut Empordà informa que són 97. Divendres 21 de gener, tal com publicava l'EMPORDÀ, aquesta xifra superava el centenar.

L'evolució de les últimes setmanes és la següent:

6 de desembre: 27 persones ingressades i 12 professionals amb coronavirus.

13 de desembre: 36 persones ingressades i 16 professionals amb coronavirus.

20 de desembre: 62 persones ingressades i 26 professionals amb coronavirus.

27 de desembre: 49 persones ingressades i 22 professionals amb coronavirus.

3 de gener: 38 persones ingressades i 36 professionals amb coronavirus.

10 de gener: 39 pacients ingressats i 45 professionals amb coronavirus.

17 de gener: 40 pacients ingressats i 97 professionals amb coronavirus.

Tracking Pixel Contents