Opinió
"El Concert de Fires de Figueres va finalitzar amb el 'Girona m'enamora'. Òndia! Que hem perdut les arrels?"
Una carta de Joan Cullell Soler, de Figueres
______________
Vols enviar una carta del lector a l'EMPORDÀ? T'expliquem com fer-ho

Un moment del concert. / Casino Menestral Figuerenc
Benvolguts i estimats,
Dins dels actes de les Fires i Festes de la Santa Creu hi ha el tradicional Concert de Fires, organitzat pel Casino Menestral. Enguany, amb la participació conjunta de l’Orquestra del Casino i la Coral Germanor. Tot molt bé. Al final, i com a bis de l’actuació, ens van obsequiar amb un Girona m'enamora.
Òndia! Que hem perdut les arrels, que no saben on som o d’on venim? Que som a Sant Narcís? Potser, si haguessin cantat un xotis castís, amb gorra i mocador de coll, m’hauria semblat igualment xocant o simpàtic.
Gustos a part, gràcies, Coral; gràcies, Orquestra, i gràcies, Casino.
Visca Figueres!
- És oficial: el Govern prohibeix a la DGT seguir la ubicació dels conductors que tinguin la balisa V16 connectada després de la nova mesura que ha entrat en vigor
- La Generalitat obre un expedient al càmping de Cadaqués arran d'una inspecció que va fer l'Ajuntament
- Una família britànica ofereix gairebé 69.000 euros a l’any per cuidar el seu gos i viure a la seva finca
- Fracàs
- La Seguretat Social nega la pensió de jubilació a un treballador de 68 anys per un deute superior als 1.600 euros
- Les vetlladores escolars som les grans oblidades i treballem en situacions precàries, externalitzades i invisibilitzades
- Del golden al gos d'aigua: els millors gossos per conviure amb nens
- Lleó XIV arriba a Catalunya amb una creu vinculada a l'Empordà: conté relíquies d'un bisbe executat a Pont de Molins
