Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Opinió

"El Concert de Fires de Figueres va finalitzar amb el 'Girona m'enamora'. Òndia! Que hem perdut les arrels?"

Una carta de Joan Cullell Soler, de Figueres

______________

Vols enviar una carta del lector a l'EMPORDÀ? T'expliquem com fer-ho

Un moment del concert.

Un moment del concert. / Casino Menestral Figuerenc

Benvolguts i estimats,

Dins dels actes de les Fires i Festes de la Santa Creu hi ha el tradicional Concert de Fires, organitzat pel Casino Menestral. Enguany, amb la participació conjunta de l’Orquestra del Casino i la Coral Germanor. Tot molt bé. Al final, i com a bis de l’actuació, ens van obsequiar amb un Girona m'enamora.

Òndia! Que hem perdut les arrels, que no saben on som o d’on venim? Que som a Sant Narcís? Potser, si haguessin cantat un xotis castís, amb gorra i mocador de coll, m’hauria semblat igualment xocant o simpàtic.

Gustos a part, gràcies, Coral; gràcies, Orquestra, i gràcies, Casino.

Visca Figueres!

Tracking Pixel Contents