Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Opinió

"El servei d'Hospitalització domiciliària de la Fundació Salut Empordà ha estat una font de tranquil·litat, d'escalf humà i de suport"

Una carta de la família Puig Noguera, de Vilatenim

______________

Vols enviar una carta del lector a l'EMPORDÀ? T'expliquem com fer-ho

L'equip d'Hospitalització a Domicili de l'Hospital de Figueres, presentat l'octubre de 2025.

L'equip d'Hospitalització a Domicili de l'Hospital de Figueres, presentat l'octubre de 2025. / FSE

A tot l’equip d’Hospitalització domiciliària de la Fundació Salut Empordà (Figueres), volem fer arribar unes paraules d’agraïment que surten del fons del cor. Durant aquest temps, la vostra presència a casa nostra ha estat molt més que una atenció professional: ha estat una font de tranquil·litat, d’escalf humà i de suport en moments que no sempre són fàcils.

Després d’una llarga hospitalització a l’Hospital de Figueres, i arran de la decisió del servei de pneumologia de continuar l’atenció mitjançant l’hospitalització domiciliària, hem tingut l’oportunitat de conèixer de prop la vostra tasca.

Al llarg d’aquest temps, la vostra intervenció ha estat clau tant per al benestar del nostre pare com per a la tranquil·litat de la família. Més enllà de l’atenció mèdica, valorem especialment la vostra manera de treballar: amb professionalitat, proximitat i respecte.

Cada visita ha contribuït a fer més portadora la situació, aportant seguretat i un acompanyament constant en un procés que no sempre és fàcil. És evident que es tracta d’un servei de gran valor, no només per al pacient, sinó també per als cuidadors, que ens hi hem sentit recolzats en tot moment.

Per tot plegat, volem fer constar el nostre reconeixement a la vostra feina i a la qualitat d’aquest model assistencial, que considerem imprescindible i molt beneficiós per a les famílies que el necessiten.

Atentament, amb tot el nostre afecte i agraïment.

Tracking Pixel Contents