Opinió | "Figueres, Vila Florida?"
"És lamentable veure com el parc de les Aigües de Figueres s'ha convertit en un exemple de deixadesa municipal"
Una carta de Marc Pont, veí de Peralada afincat a Figueres
______________
Vols enviar una carta del lector a l'EMPORDÀ? T'expliquem com fer-ho

L'aparcament del parc de les Aigües de Figueres es converteix en una gran bassa cada vegada que plou. / Santi Coll (imatge d'arxiu)
Aprofito aquest espai per expressar la meva profunda indignació pel degradat estat de manteniment en què es troba el parc de les Aigües de Figueres i els seus voltants. És lamentable veure com un espai que hauria de ser un pulmó verd per a la ciutat s'ha convertit en un exemple de deixadesa municipal.
Els escocells dels arbres porten mesos coberts de matolls i herbes altes, donant una imatge de selva urbana. Aquesta manca de cura s'estén a la via pública: l’asfalt de diversos carrers està trinxat i les llambordes de l’avinguda Perpinyà presenten un estat deplorable que posa en risc tant a vianants com a vehicles.
Per si no n'hi hagués prou, la imatge de "deixalleria" es completa amb cotxes abandonats als aparcaments dels voltants, alguns ja sense rodes i amb els vidres trencats, sense que ningú sembli tenir pressa per retirar-los.
Fins quan haurem d'esperar perquè l'Ajuntament assumeixi la seva responsabilitat? Figueres no es mereix aquesta imatge de decadència.
- La Seguretat Social es posa seriosa: obliga a retornar la pensió als jubilats que treballin sense avisar
- Castelló d'Empúries i la Jonquera freguen el 50% de població estrangera i evidencien el canvi demogràfic de l'Alt Empordà
- Joan Dausà: 'Quan vaig veure Rosalía fent el confessionari, em vaig dir 'bravo!'
- El consell d'un metge: 'Menjar sardines és de les millors coses que pots fer pel teu cervell
- El 20% dels diagnòstics de càncer de mama són en realitat lesions precanceroses: 'Es tracta innecessàriament un nombre molt alt de dones
- Un error en les pensions permet a milers de jubilats cobrar fins a 14.000 euros
- Bones notícies per als jubilats: si cuides els teus nets, pots cobrar més cada mes
- El nadó maltractat surt de Vall d'Hebron amb una família d'acollida després de gairebé un mes ingressat
