Saps per què en Sheldon de 'The Big Bang Theory' sempre truca tres vegades?
La sèrie estrella de la CBS ha revelat el secret del tic més repetit de totes les seves temporades

Sheldon Cooper trucant tres cops a la porta. / CBS
El carter sempre truca dues vegades. I el doctor Sheldon Cooper, tres. El científic al que dóna vida Jim Parsons és un dels personatges més maniàtics de la història de la televisió. El seu "toc toc" a l'hora de trucar a una porta és un dels seus tics més repetits al llarg de 'The Big Bang Theory'. I la cadena CBS acaba de revelar el per què darrere d'això.
En l'últim episodi de la sèrie, Sheldon narra que quan tenia 13 anys va tornar a casa aviat perquè els professors de matemàtiques de la universitat no sabien què més ensenyar-li. Quan va arribar a la seva llar, va sentir sorolls provinents del dormitori dels seus pares i va obrir la porta sense trucar tot trobant el seu progenitor fent bebès amb una dona que no era la seva mare. Des de llavors, prefereix assegurar-se abans d'entrar.
Una estrena molt agitada
Encara és d'hora per saber si 'The Big Bang Theory' tindrà o no una onzena temporada, però la cadena CBS porta més de 9 anys emetent aquesta sèrie i una retirada a temps potser sigui el més factible. Això sí, tal com ja va advertir Kaley Cuoco: El futur de 'The Big Bang Theory' és només una qüestió de diners.
De moment, els fans de la sèrie gaudiran de la desena temporada que s'emet actualment en la cadena CBS i a Espanya, als canals TNT i pròximament en Neox.
- Salvament Marítim rescata una barca de pesca de Roses a la deriva
- S'incendia per segon cop en menys d'un mes un pis del carrer Tapis de Figueres
- “No som policies, però estem per ajudar i la gent ho agraeix i se sent protegida”
- El Govern va demanar a Adif que comuniqués per carta que les vies eren segures per pressionar Renfe i evitar el col·lapse
- El pantà de Darnius-Boadella supera el 90%, el màxim des del 2020
- Figueres aconsegueix estudis superiors de música impulsats per EUMES
- Els millors plans pel cap de setmana del 24 i 25 de gener a l'Alt Empordà
- Un 'miracle' va atenuar una tragèdia ferroviària a Figueres el 1974