Mas Renart combina art i cuina de qualitat en un entorn únic
Elke Embo i Joan Daunis ens conviden a descobrir la nova etapa de l'hotel i restaurant, a Mollet de Peralada
Elke Embo i Joan Daunis ens conviden a descobrir el nou concepte de l'hotel i restaurant Mas Renart, de Mollet de Peralada, en un espai rural originari de 1686, esplèndidament restaurat i decorat amb el bon gust de les persones que estimen l'art. El retorn de la paisatgista i artista a Mas Renart va acompanyat del pas de tres a quatre estrelles de l'hotel i de la posada en marxa de la botiga especialitzada en productes locals Km0, posant un accent especial als productes de les roses, la gran passió d'Elke Embo.
En el restaurant, els clients poden degustar un menú de 25 € exclusivament cuidat i també poden fer la seva elecció amb una carta molt atractiva, basada en la cuina Km0, els productes de temporada i de proximitat. El nou equip del restaurant es preocupa sobretot per les elaboracions casolanes i tradicionals, sense perdre de vista la pinzellada artística i la presentació acurada. El cap de cuina és Christian Bermúdez, i amb ell treballen els cuiners Lourdes Sola i Nico Tila. L'equip el completa Billay Konateh, cap de manteniment.
Mas Renart reneix amb la particularitat de ser, també, un espai cultural obert als cinc sentits. L'oferta d'esdeveniments que Elke Embo i Joan Daunis proposen inclou exposicions d'obres artístiques, tallers, conferències, actuacions musicals en directe i activitats que tenen com a nexe comú el toc empordanès. "Fusionem l'art i la cultura amb la restauració", explica Elke Embo.
Mas Renart presideix un dels enclavaments màgics de l'Empordà, a tocar la falda de l'Albera, en terra de vins i oliveres, i llueix amb orgull dos premis Cartaví, que concedeix la Generalitat als restaurants que ofereixen la millor carta de vins catalans del país. Aquest prestigi se sustenta en la rellevància que donen Elke Embo i Joan Daunis als vins empordanesos i a la seva difusió entre els seus clients. Cada mes, s'ha programat un maridatge a càrrec d'un celler de la DO Empordà.
- Aquests són els països més segurs en cas de Guerra Mundial
- Un error en les pensions permet ara a milers de jubilats cobrar fins a 14.000 euros
- Comença el condicionament del terreny per al nou Mercadona de la zona comercial de Vilatenim
- Navata vol adquirir el castell del segle XIII per frenar el seu deteriorament, protegir-lo i potenciar el patrimoni local
- Compte si tens gos o gat: Europa aprova una nova llei amb data límit per complir-la
- Una start-up de Figueres llegeix el cervell en temps real amb un sensor assequible i revoluciona la salut mental
- Vuit joves marroquins, detinguts per insultar i agredir persones que feien el Ramadà en una mesquita de Manresa
- Dani el Rojo, d'atracador de bancs a xofer de Messi i escriptor: 'La policia es guanyava la vida amb nosaltres quedant-se part dels diners