Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Art

El Taller d’en Jepi de Figueres organitza un mercat de Nadal amb obres dels seus alumnes

Se celebrarà els dies 7 i 8 de desembre a la seu del taller, situada al carrer Alemanya, 16, local 2, al Gran Firal

Imatge d'arxiu d'una exposició dels alumnes del Taller d’en Jepi, a la sala gran del Castell de Llers.

Imatge d'arxiu d'una exposició dels alumnes del Taller d’en Jepi, a la sala gran del Castell de Llers. / Ajuntament de Llers

Redacció

Redacció

Figueres

El Taller d’en Jepi de Figueres ha organitzat un mercat de Nadal els dies 7 i 8 de desembre. Tindrà lloc a la seva seu, situada al carrer Alemanya, 16, local 2, a la zona del Gran Firal. L’horari serà d’11 a 13 hores i de 17 a 19 hores.

En el mercat, els alumnes del taller exposaran els seus quadres, dibuixos i elements artístics perquè, qui ho vulgui, els pugui comprar.

El Taller d’en Jepi és un col·lectiu artístic fundat l’any 2012 per José Carlos Nieto, Jepi. El taller, segons el seu fundador, és una amalgama de persones ben diverses i d’edats variades, però que conformen una família, sobretot gràcies a la passió per la pintura i el dibuix que els uneix.

Tracking Pixel Contents