Cada setembre, els carrers de Pont de Molins es transformen per celebrar la seva Festa Major que s’allarga durant tres dies. Enguany comença el 8 de setembre i acaba el dia 10.

Aquest divendres s’obre la programació a edos quarts de nou del vespre amb un pregó a càrrec del periodista Francesc Cruanyes. La nit continua amb el «Xupinasso» i després un sopar a la fresca, amb opció de triar botifarra o llom acompanyat d’un got de vi per només 3 €. La jornada es tanca amb el Ball de nit amb Els Perduts de Sant Esteve de les Roures, a les onze de la nit.

L’endemà, dissabte, les activitats comencen a les deu del matí amb un torneig de Tenis Taula a la cooperativa Ricardell, que promet emoció i destresa. A dos quarts de sis de la tarda, els més petits gaudiran d’un berenar infantil, seguit d’un explosiu «Holi festival». Serà a dos quarts de set de la tarda. I la nit ofereix dues opcions: Ballar al ritme de l’Orquestra Exel (a les onze de la nit) o vibrar amb les melodies del DJ Oju Sound (a partir de la una de la matinada).

La tradició i la música continua el diumenge: amb les tradicionals matinades a les vuit del matí, seguides d’una missa solemne a l’església de Sant Sebastià, a les onze del matí. A les sis de la tarda, la plaça es transformarà en un escenari de sardanes amb La Principal de Cassà, i podràs gaudir d’una nit d’hamburguesa o frànkfurt per només 3 €. L’entreteniment musical continua amb el conjunt Xanadú, a les vuit del vespre i culmina amb una festa de discomòbil, a les deu de la nit.

Totes aquestes activitats es realitzaran a la plaça Doctor Jordi Cufí, i en cas que el temps no acompanyi, es traslladaran al Local polivalent.