- MULTIMÈDIA
- CLASSIFICATS
- SERVEIS
Veure més galeries relacionades
El servei de conservació de la Fundació Gala-Dalí de Figueres ha iniciat la restauració de l'escut de la ciutat que llueix al capdamunt de la façana del Teatre-Museu Dalí. Es tracta d'una peça de ceràmica original de l'edifici, del segle XIX, que presentava deficiències en el morter. La intervenció, que ja estava prevista per al novembre passat, s'està duent a terme aquests dies in situ –s'ha muntat una bastida perquè la peça no es pot extreure– amb la col·laboració de dues especialistes en materials inorgànics com la pedra, la ceràmica i els metalls.
BORJA BALSERA/FONS MELI
El servei de conservació de la Fundació Gala-Dalí de Figueres ha iniciat la restauració de l'escut de la ciutat que llueix al capdamunt de la façana del Teatre-Museu Dalí. Es tracta d'una peça de ceràmica original de l'edifici, del segle XIX, que presentava deficiències en el morter. La intervenció, que ja estava prevista per al novembre passat, s'està duent a terme aquests dies in situ –s'ha muntat una bastida perquè la peça no es pot extreure– amb la col·laboració de dues especialistes en materials inorgànics com la pedra, la ceràmica i els metalls.
BORJA BALSERA/FONS MELI
El servei de conservació de la Fundació Gala-Dalí de Figueres ha iniciat la restauració de l'escut de la ciutat que llueix al capdamunt de la façana del Teatre-Museu Dalí. Es tracta d'una peça de ceràmica original de l'edifici, del segle XIX, que presentava deficiències en el morter. La intervenció, que ja estava prevista per al novembre passat, s'està duent a terme aquests dies in situ –s'ha muntat una bastida perquè la peça no es pot extreure– amb la col·laboració de dues especialistes en materials inorgànics com la pedra, la ceràmica i els metalls.
BORJA BALSERA/FONS MELI
El servei de conservació de la Fundació Gala-Dalí de Figueres ha iniciat la restauració de l'escut de la ciutat que llueix al capdamunt de la façana del Teatre-Museu Dalí. Es tracta d'una peça de ceràmica original de l'edifici, del segle XIX, que presentava deficiències en el morter. La intervenció, que ja estava prevista per al novembre passat, s'està duent a terme aquests dies in situ –s'ha muntat una bastida perquè la peça no es pot extreure– amb la col·laboració de dues especialistes en materials inorgànics com la pedra, la ceràmica i els metalls.
BORJA BALSERA/FONS MELI
El servei de conservació de la Fundació Gala-Dalí de Figueres ha iniciat la restauració de l'escut de la ciutat que llueix al capdamunt de la façana del Teatre-Museu Dalí. Es tracta d'una peça de ceràmica original de l'edifici, del segle XIX, que presentava deficiències en el morter. La intervenció, que ja estava prevista per al novembre passat, s'està duent a terme aquests dies in situ –s'ha muntat una bastida perquè la peça no es pot extreure– amb la col·laboració de dues especialistes en materials inorgànics com la pedra, la ceràmica i els metalls.
BORJA BALSERA/FONS MELI
El servei de conservació de la Fundació Gala-Dalí de Figueres ha iniciat la restauració de l'escut de la ciutat que llueix al capdamunt de la façana del Teatre-Museu Dalí. Es tracta d'una peça de ceràmica original de l'edifici, del segle XIX, que presentava deficiències en el morter. La intervenció, que ja estava prevista per al novembre passat, s'està duent a terme aquests dies in situ –s'ha muntat una bastida perquè la peça no es pot extreure– amb la col·laboració de dues especialistes en materials inorgànics com la pedra, la ceràmica i els metalls.
BORJA BALSERA/FONS MELI
El servei de conservació de la Fundació Gala-Dalí de Figueres ha iniciat la restauració de l'escut de la ciutat que llueix al capdamunt de la façana del Teatre-Museu Dalí. Es tracta d'una peça de ceràmica original de l'edifici, del segle XIX, que presentava deficiències en el morter. La intervenció, que ja estava prevista per al novembre passat, s'està duent a terme aquests dies in situ –s'ha muntat una bastida perquè la peça no es pot extreure– amb la col·laboració de dues especialistes en materials inorgànics com la pedra, la ceràmica i els metalls.
BORJA BALSERA/FONS MELI
El servei de conservació de la Fundació Gala-Dalí de Figueres ha iniciat la restauració de l'escut de la ciutat que llueix al capdamunt de la façana del Teatre-Museu Dalí. Es tracta d'una peça de ceràmica original de l'edifici, del segle XIX, que presentava deficiències en el morter. La intervenció, que ja estava prevista per al novembre passat, s'està duent a terme aquests dies in situ –s'ha muntat una bastida perquè la peça no es pot extreure– amb la col·laboració de dues especialistes en materials inorgànics com la pedra, la ceràmica i els metalls.
BORJA BALSERA/FONS MELI
El servei de conservació de la Fundació Gala-Dalí de Figueres ha iniciat la restauració de l'escut de la ciutat que llueix al capdamunt de la façana del Teatre-Museu Dalí. Es tracta d'una peça de ceràmica original de l'edifici, del segle XIX, que presentava deficiències en el morter. La intervenció, que ja estava prevista per al novembre passat, s'està duent a terme aquests dies in situ –s'ha muntat una bastida perquè la peça no es pot extreure– amb la col·laboració de dues especialistes en materials inorgànics com la pedra, la ceràmica i els metalls.
FONS MELI
El servei de conservació de la Fundació Gala-Dalí de Figueres ha iniciat la restauració de l'escut de la ciutat que llueix al capdamunt de la façana del Teatre-Museu Dalí. Es tracta d'una peça de ceràmica original de l'edifici, del segle XIX, que presentava deficiències en el morter. La intervenció, que ja estava prevista per al novembre passat, s'està duent a terme aquests dies in situ –s'ha muntat una bastida perquè la peça no es pot extreure– amb la col·laboració de dues especialistes en materials inorgànics com la pedra, la ceràmica i els metalls.
Notícia guardada al teu perfil
Veure notícies guardadesEl servei de conservació de la Fundació Gala-Dalí de Figueres ha iniciat la restauració de l'escut de la ciutat que llueix al capdamunt de la façana del Teatre-Museu Dalí. Es tracta d'una peça de ceràmica original de l'edifici, del segle XIX, que presentava deficiències en el morter. La intervenció, que ja estava prevista per al novembre passat, s'està duent a terme aquests dies in situ –s'ha muntat una bastida perquè la peça no es pot extreure– amb la col·laboració de dues especialistes en materials inorgànics com la pedra, la ceràmica i els metalls.