Tres anys i mig després del seu últim disc, el grup Manel ja té a punt el cinquè àlbum, 'Per la bona gent' (Ceràmiques Guzmán, 2019), que publica aquest divendres. La banda barcelonina continua fidel al sentit melòdic i a les lletres poc convencionals amb un predomini del so electrònic, que ja va caracteritzar el seu anterior projecte, 'Jo competeixo' (Discmedi, 2016). 'Per la bona gent', però, també s'acosta a la música urbana, amb diverses incursions als ritmes de rap, hip-hop o trap. Fills de l''indie', Manel reconeix que no és aliè a les tendències actuals i en el nou disc afegeix als sintetitzadors noves estructures. "Utilitzem la música que sentim i la passem pel sedàs de Manel", reconeix en una entrevista a l'ACN Guillem Gisbert, cantant i lletrista. Malgrat l'evolució sonora, el baixista del grup, Martí Maymó, considera que mantenen l'essència: "Tenim els mateixos complexos, les mateixes pors i les mateixes ganes de tirar endavant de fa una dècada".
Els components de Manel
ACN
Tres anys i mig després del seu últim disc, el grup Manel ja té a punt el cinquè àlbum, 'Per la bona gent' (Ceràmiques Guzmán, 2019), que publica aquest divendres. La banda barcelonina continua fidel al sentit melòdic i a les lletres poc convencionals amb un predomini del so electrònic, que ja va caracteritzar el seu anterior projecte, 'Jo competeixo' (Discmedi, 2016). 'Per la bona gent', però, també s'acosta a la música urbana, amb diverses incursions als ritmes de rap, hip-hop o trap. Fills de l''indie', Manel reconeix que no és aliè a les tendències actuals i en el nou disc afegeix als sintetitzadors noves estructures. "Utilitzem la música que sentim i la passem pel sedàs de Manel", reconeix en una entrevista a l'ACN Guillem Gisbert, cantant i lletrista. Malgrat l'evolució sonora, el baixista del grup, Martí Maymó, considera que mantenen l'essència: "Tenim els mateixos complexos, les mateixes pors i les mateixes ganes de tirar endavant de fa una dècada".
Els components de Manel
ACN
Tres anys i mig després del seu últim disc, el grup Manel ja té a punt el cinquè àlbum, 'Per la bona gent' (Ceràmiques Guzmán, 2019), que publica aquest divendres. La banda barcelonina continua fidel al sentit melòdic i a les lletres poc convencionals amb un predomini del so electrònic, que ja va caracteritzar el seu anterior projecte, 'Jo competeixo' (Discmedi, 2016). 'Per la bona gent', però, també s'acosta a la música urbana, amb diverses incursions als ritmes de rap, hip-hop o trap. Fills de l''indie', Manel reconeix que no és aliè a les tendències actuals i en el nou disc afegeix als sintetitzadors noves estructures. "Utilitzem la música que sentim i la passem pel sedàs de Manel", reconeix en una entrevista a l'ACN Guillem Gisbert, cantant i lletrista. Malgrat l'evolució sonora, el baixista del grup, Martí Maymó, considera que mantenen l'essència: "Tenim els mateixos complexos, les mateixes pors i les mateixes ganes de tirar endavant de fa una dècada".
Els components de Manel
ACN
Tres anys i mig després del seu últim disc, el grup Manel ja té a punt el cinquè àlbum, 'Per la bona gent' (Ceràmiques Guzmán, 2019), que publica aquest divendres. La banda barcelonina continua fidel al sentit melòdic i a les lletres poc convencionals amb un predomini del so electrònic, que ja va caracteritzar el seu anterior projecte, 'Jo competeixo' (Discmedi, 2016). 'Per la bona gent', però, també s'acosta a la música urbana, amb diverses incursions als ritmes de rap, hip-hop o trap. Fills de l''indie', Manel reconeix que no és aliè a les tendències actuals i en el nou disc afegeix als sintetitzadors noves estructures. "Utilitzem la música que sentim i la passem pel sedàs de Manel", reconeix en una entrevista a l'ACN Guillem Gisbert, cantant i lletrista. Malgrat l'evolució sonora, el baixista del grup, Martí Maymó, considera que mantenen l'essència: "Tenim els mateixos complexos, les mateixes pors i les mateixes ganes de tirar endavant de fa una dècada".
Els components de Manel
ACN
Tres anys i mig després del seu últim disc, el grup Manel ja té a punt el cinquè àlbum, 'Per la bona gent' (Ceràmiques Guzmán, 2019), que publica aquest divendres. La banda barcelonina continua fidel al sentit melòdic i a les lletres poc convencionals amb un predomini del so electrònic, que ja va caracteritzar el seu anterior projecte, 'Jo competeixo' (Discmedi, 2016). 'Per la bona gent', però, també s'acosta a la música urbana, amb diverses incursions als ritmes de rap, hip-hop o trap. Fills de l''indie', Manel reconeix que no és aliè a les tendències actuals i en el nou disc afegeix als sintetitzadors noves estructures. "Utilitzem la música que sentim i la passem pel sedàs de Manel", reconeix en una entrevista a l'ACN Guillem Gisbert, cantant i lletrista. Malgrat l'evolució sonora, el baixista del grup, Martí Maymó, considera que mantenen l'essència: "Tenim els mateixos complexos, les mateixes pors i les mateixes ganes de tirar endavant de fa una dècada".
Tres anys i mig després del seu últim disc, el grup Manel ja té a punt el cinquè àlbum, 'Per la bona gent' (Ceràmiques Guzmán, 2019), que publica aquest divendres. La banda barcelonina continua fidel al sentit melòdic i a les lletres poc convencionals amb un predomini del so electrònic, que ja va caracteritzar el seu anterior projecte, 'Jo competeixo' (Discmedi, 2016). 'Per la bona gent', però, també s'acosta a la música urbana, amb diverses incursions als ritmes de rap, hip-hop o trap. Fills de l''indie', Manel reconeix que no és aliè a les tendències actuals i en el nou disc afegeix als sintetitzadors noves estructures. "Utilitzem la música que sentim i la passem pel sedàs de Manel", reconeix en una entrevista a l'ACN Guillem Gisbert, cantant i lletrista. Malgrat l'evolució sonora, el baixista del grup, Martí Maymó, considera que mantenen l'essència: "Tenim els mateixos complexos, les mateixes pors i les mateixes ganes de tirar endavant de fa una dècada".