El Museu del Prado de Madrid celebra, l'any vinent, el seu bicentenari. Dins la voluntat de fer-lo extensiu arreu de l'Estat, s'emmarca l'exposició Dalí-Rafael, un somieig prolongat, inaugurada aquest passat dilluns al Teatre-Museu Dalí de Figueres. La mostra, comissariada per la directora dels Museus Dalí, Montse Aguer, amb la coordinació i documentació de Fiona Mata i Lucia Moni, connecta dues obres i dos temps, la peça de Rafael (1483-1520), Verge de la rosa (c.1517) i l'oli de Dalí de l'època místico-nuclear, L'ascensió de Santa Cecília (1955), que forma part d'una sèrie marcada pel classicisme així com per la física nuclear i la discontinuïtat de la matèria.
Dalí dialoga amb el seu admirat Rafael
BORJA BALSERA
El Museu del Prado de Madrid celebra, l'any vinent, el seu bicentenari. Dins la voluntat de fer-lo extensiu arreu de l'Estat, s'emmarca l'exposició Dalí-Rafael, un somieig prolongat, inaugurada aquest passat dilluns al Teatre-Museu Dalí de Figueres. La mostra, comissariada per la directora dels Museus Dalí, Montse Aguer, amb la coordinació i documentació de Fiona Mata i Lucia Moni, connecta dues obres i dos temps, la peça de Rafael (1483-1520), Verge de la rosa (c.1517) i l'oli de Dalí de l'època místico-nuclear, L'ascensió de Santa Cecília (1955), que forma part d'una sèrie marcada pel classicisme així com per la física nuclear i la discontinuïtat de la matèria.
Dalí dialoga amb el seu admirat Rafael
BORJA BALSERA
El Museu del Prado de Madrid celebra, l'any vinent, el seu bicentenari. Dins la voluntat de fer-lo extensiu arreu de l'Estat, s'emmarca l'exposició Dalí-Rafael, un somieig prolongat, inaugurada aquest passat dilluns al Teatre-Museu Dalí de Figueres. La mostra, comissariada per la directora dels Museus Dalí, Montse Aguer, amb la coordinació i documentació de Fiona Mata i Lucia Moni, connecta dues obres i dos temps, la peça de Rafael (1483-1520), Verge de la rosa (c.1517) i l'oli de Dalí de l'època místico-nuclear, L'ascensió de Santa Cecília (1955), que forma part d'una sèrie marcada pel classicisme així com per la física nuclear i la discontinuïtat de la matèria.
Dalí dialoga amb el seu admirat Rafael
BORJA BALSERA
El Museu del Prado de Madrid celebra, l'any vinent, el seu bicentenari. Dins la voluntat de fer-lo extensiu arreu de l'Estat, s'emmarca l'exposició Dalí-Rafael, un somieig prolongat, inaugurada aquest passat dilluns al Teatre-Museu Dalí de Figueres. La mostra, comissariada per la directora dels Museus Dalí, Montse Aguer, amb la coordinació i documentació de Fiona Mata i Lucia Moni, connecta dues obres i dos temps, la peça de Rafael (1483-1520), Verge de la rosa (c.1517) i l'oli de Dalí de l'època místico-nuclear, L'ascensió de Santa Cecília (1955), que forma part d'una sèrie marcada pel classicisme així com per la física nuclear i la discontinuïtat de la matèria.
Dalí dialoga amb el seu admirat Rafael
BORJA BALSERA
El Museu del Prado de Madrid celebra, l'any vinent, el seu bicentenari. Dins la voluntat de fer-lo extensiu arreu de l'Estat, s'emmarca l'exposició Dalí-Rafael, un somieig prolongat, inaugurada aquest passat dilluns al Teatre-Museu Dalí de Figueres. La mostra, comissariada per la directora dels Museus Dalí, Montse Aguer, amb la coordinació i documentació de Fiona Mata i Lucia Moni, connecta dues obres i dos temps, la peça de Rafael (1483-1520), Verge de la rosa (c.1517) i l'oli de Dalí de l'època místico-nuclear, L'ascensió de Santa Cecília (1955), que forma part d'una sèrie marcada pel classicisme així com per la física nuclear i la discontinuïtat de la matèria.
Dalí dialoga amb el seu admirat Rafael
BORJA BALSERA
El Museu del Prado de Madrid celebra, l'any vinent, el seu bicentenari. Dins la voluntat de fer-lo extensiu arreu de l'Estat, s'emmarca l'exposició Dalí-Rafael, un somieig prolongat, inaugurada aquest passat dilluns al Teatre-Museu Dalí de Figueres. La mostra, comissariada per la directora dels Museus Dalí, Montse Aguer, amb la coordinació i documentació de Fiona Mata i Lucia Moni, connecta dues obres i dos temps, la peça de Rafael (1483-1520), Verge de la rosa (c.1517) i l'oli de Dalí de l'època místico-nuclear, L'ascensió de Santa Cecília (1955), que forma part d'una sèrie marcada pel classicisme així com per la física nuclear i la discontinuïtat de la matèria.
El Museu del Prado de Madrid celebra, l'any vinent, el seu bicentenari. Dins la voluntat de fer-lo extensiu arreu de l'Estat, s'emmarca l'exposició Dalí-Rafael, un somieig prolongat, inaugurada aquest passat dilluns al Teatre-Museu Dalí de Figueres. La mostra, comissariada per la directora dels Museus Dalí, Montse Aguer, amb la coordinació i documentació de Fiona Mata i Lucia Moni, connecta dues obres i dos temps, la peça de Rafael (1483-1520), Verge de la rosa (c.1517) i l'oli de Dalí de l'època místico-nuclear, L'ascensió de Santa Cecília (1955), que forma part d'una sèrie marcada pel classicisme així com per la física nuclear i la discontinuïtat de la matèria.