Vine a conèixer els guanyadors dels premis Poble de l'Any el 24 de setembre
Fel Faixedas presentarà la gala i donarà a conèixer els guanyadors de les tres categories de premis, escollits per votació popular dels lectors

Castell de Calonge, seu de la gala dels Premis Poble de l'Any / DDG
Quins són els millors municipis de Catalunya? Coneix la resposta el pròxim 24 de setembre a la gala dels Premis Poble de l'Any, organitzada per Prensa Ibérica i les capçaleres catalanes del grup: Diari de Girona, Regió7, El Periódico i EMPORDÀ, amb el suport de la Generalitat de Catalunya, Endesa i la Fundació Cultural el Foment, i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Calonge i la DO Empordà. La celebració tindrà lloc a partir de les 7 de la tarda al Castell de Calonge. La participació és totalment gratuïta i només cal inscriure's a través d’aquest enllaç.
L'actor i humorista Fel Faixedas serà l'encarregat de presentar una gala en la qual s'oferirà un còctel final per a tots els assistents. Abans, però, es coneixeran els guanyadors de les tres categories de premis: poble cultural de l'any, poble turístic de l'any i poble sostenible de l'any. Taüll, Vilalba dels Arcs, Calonge de Segarra i Planoles competiran en la primera categoria, mentre Besalú, Tavertet, El Vendrell i Vilanova de Meià ho faran en la segona. Avià, Calonge i Sant Antoni, Palafolls i Senterada són els aspirants al premi de poble sostenible de l'any.
Els encarregats de decidir cada premi han estat els lectors i lectores de les capçaleres de Prensa Ibérica a través del web millorpoble.cat, en una votació ja tancada. Serà a la gala dels premis on es coneixeran per primera vegada els resultats.
Inscriu-te a la gala dels Premis Poble de l'Any.
Els Premis Poble de l'Any busquen posar en valor la feina que realitzen els pobles catalans durant l’any en tres àmbits: cultural, sostenible i turístic, per treure el focus de les ciutats i centrar la mirada en el patrimoni rural de Catalunya.
- Danys al Faig de la Pedra de l’Albera: l’arbre monumental que sosté una roca de 700 quilos perd dues branques
- El projecte d'habitatge cooperatiu Rec del Molí de Fortià cerca nous membres per a una vida en comunitat
- Dolors Pons, alcaldessa de Viladamat: 'Ens falta habitatge per als joves; en un poble tan petit no és fàcil construir-ne
- La passió per la música de Chloe Nicole, una empordanesa de deu anys amb dos singles enregistrats
- Aquesta és la pensió mitjana que cobrarà un jubilat a Catalunya aquest 2026
- L’Alt Empordà reafirma el seu lideratge amb sis càmpings entre els millors d’Europa el 2026
- Oriol Antolí, l'home que corre 103 hores seguides: "Primer diuen que soc boig, però després tenen molta curiositat"
- Una botiga benèfica de Bèlgica subhastarà una litografia de Dalí rescatada de les escombraries