Pros i contres

Rafa segueix sense decidir si acceptar la beca. I encara que les grans decisions de la vida a vegades semblen resoldre's llançant una moneda a l'aire, ell ha optat pel mètode clàssic: una llista de pros i contres.

San Francisco sona bé… però hi ha un Work Cafè allí? La balança està tan igualada que, just quan sembla inclinar-se cap a un costat… empati una altra vegada!

Martín, Andrea, Lola i Ernesto intentaran ajudar-lo en aquesta àrdua tasca. Però, al final, què (o qui) serà l'empenta definitiva que inclini la balança?

Café para Cinco és la sèrie audiovisual que s'ha estrenat en les webs de Premsa Ibèrica de la mà de Banc Santander per a demostrar que aprendre, connectar i evolucionar no té per què ser avorrit. Amb Arturo Valls com a protagonista, la sèrie presenta en clau d'humor conceptes de l'entorn empresarial, camins per a muntar una startup, la irrupció de la IA en les nostres vides o la importància de continuar aprenent per a millorar la teva ocupabilitat. Entre cafès, riures, segones oportunitats i plans de futur, les vides de Rafa, Martín, Ernesto, Andrea i Lola s'entrellacen en Work Café Santander.

L'objectiu de Café per a Cinco és acostar al gran públic la importància d'adaptar-se al canvi, de connectar amb altres persones, de mantenir la curiositat i de confiar en la formació a qualsevol edat com a eina per a no quedar-se enrere. Tot des d'una perspectiva real i situacions del dia a dia que podria viure qualsevol de nosaltres.