Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

La USTEC, la CGT i la Intersindical mantenen la vaga de dilluns a Girona mentre consulten el col·lectiu docent

La votació es preveu posar en marxa aquest dissabte o diumenge al matí i que s'allargui fins dilluns al vespre

Els sindicats majoritaris surten del departament d'Educació després de tancar un acord amb la conselleria.

Els sindicats majoritaris surten del departament d'Educació després de tancar un acord amb la conselleria. / ACN

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Barcelona

La USTEC, la CGT i la Intersindical mantenen la vaga de dilluns a les comarques gironines i la Catalunya central fins que no tinguin l'aval de l'acord al qual van arribar aquest divendres a la nit amb la conselleria d'Educació. Així ho han avançat fonts sindicals, que confirmen que la consulta la faran de forma conjunta els tres sindicats i es preveu que pugui començar aquest mateix dissabte o diumenge al matí i s'allargui fins dilluns al vespre. En aquests moments, estan intentant tancar els detalls en l'àmbit tècnic.

Tracking Pixel Contents