La USTEC, la CGT i la Intersindical mantenen la vaga de dilluns a Girona mentre consulten el col·lectiu docent
La votació es preveu posar en marxa aquest dissabte o diumenge al matí i que s'allargui fins dilluns al vespre

Els sindicats majoritaris surten del departament d'Educació després de tancar un acord amb la conselleria. / ACN
Barcelona
La USTEC, la CGT i la Intersindical mantenen la vaga de dilluns a les comarques gironines i la Catalunya central fins que no tinguin l'aval de l'acord al qual van arribar aquest divendres a la nit amb la conselleria d'Educació. Així ho han avançat fonts sindicals, que confirmen que la consulta la faran de forma conjunta els tres sindicats i es preveu que pugui començar aquest mateix dissabte o diumenge al matí i s'allargui fins dilluns al vespre. En aquests moments, estan intentant tancar els detalls en l'àmbit tècnic.
- És oficial: el Govern prohibeix a la DGT seguir la ubicació dels conductors que tinguin la balisa V16 connectada després de la nova mesura que ha entrat en vigor
- La Generalitat obre un expedient al càmping de Cadaqués arran d'una inspecció que va fer l'Ajuntament
- Una família britànica ofereix gairebé 69.000 euros a l’any per cuidar el seu gos i viure a la seva finca
- Fracàs
- La Seguretat Social nega la pensió de jubilació a un treballador de 68 anys per un deute superior als 1.600 euros
- Les vetlladores escolars som les grans oblidades i treballem en situacions precàries, externalitzades i invisibilitzades
- Del golden al gos d'aigua: els millors gossos per conviure amb nens
- Lleó XIV arriba a Catalunya amb una creu vinculada a l'Empordà: conté relíquies d'un bisbe executat a Pont de Molins