Riudellots de la Selva
Un control a l'AP-7 acaba amb 124 infraccions per excés de velocitat
Els Mossos i Inspecció de Transports aturen sis camions amb vuit infraccions per excés de pes, excés d’hores de conducció, manca de descans o bé per no tenir les llicències en vigor

El control de transportistes a Riudellots / Mossos d'Esquadra
Els Mossos d’Esquadra van fer un control preventiu a l’AP-7, a Riudellots de la Selva, que va acabar amb un total de 124 infraccions per excés de velocitat el passat 16 d'octubre. La velocitat més elevada que van registrar els agents va ser de 155 km/h. L'actuació es va portar a terme des de les 11 hores fins a les 13 hores, i també es van fer tests de drogues i alcoholèmia, tots amb resultat negatiu. De la mateixa manera, Mossos juntament amb Inspecció de Transports van fer un control a transportistes i van aturar sis camions amb vuit infraccions per excés de pes, excés d’hores de conducció, manca de descans o bé per no tenir les llicències en vigor.
- Viu en un camió camperitzat de 12 metres quadrats ('amb garatge per a moto inclòs') i no paga hipoteca, aigua ni llum
- Portbou reclama que 's'acceleri' la investigació del cas del bomber voluntari detingut per l'incendi al municipi el 2023
- Maribel deixa Barcelona per crear una comunitat autosuficient en plena natura: «És bo compartir la vida amb altres persones»
- Devolucions diàries a la frontera de la Jonquera: «Ens falten mans i recursos per atendre les persones amb dignitat»
- Una nit diferent: compartir sopar amb Javier Cercas al jardí de l'històric Mas Generós, a Fonteta
- Els Mossos enxampen dues persones que havien sostret productes per valor de 393 euros de tres supermercats
- El Cortal Avinyó: el tresor modernista dels Barraquer als Aiguamolls de l’Empordà, a la venda per 3,9 M€
- Els informadors ambientals de la Generalitat atenen gairebé 400.000 persones en espais naturals entre juny i juliol
