Comerç
Aquests són els comerços que obriran a Figueres pròximament
L'Ajuntament de Figueres ultima un nou pla d'usos comercials per regular l'obertura de negocis

Zona comercial del centre de Figueres / Arxiu

Després de desvetllar-se una de les grans incògnites comercials del centre de Figueres, amb l’arribada de Druni al local del carrer Joan Maragall que durant anys havia ocupat Zara, com ha avançat ’EMPORDÀ aquest 28 d’agost, l’alcalde de la ciutat, Jordi Masquef, ha anunciat a través d’un vídeo a les seves xarxes socials quins altres establiments obriran pròximament a la capital de l’Alt Empordà.
La pastisseria Iris, actualment situada a la plaça de la Palmera, obrirà una nova pastisseria i cafeteria a la Pujada del Castell, mentre que Can Monturiol estrenarà un segon establiment al carrer Caamaño. A aquestes novetats s’hi afegiran un gimnàs Anytime Fitness, obert les 24 hores, al Rally Sud, i el centre de pilates Coure Studio, al carrer de la Jonquera. Per últim I'Encaixa Trasters que recentment ha obert local al carrer Clerch i Nicolau, obrirà pròximament un altre local a l'avinguda Vilallonga, 54.
A Vilatenim, està prevista l’obertura d’un supermercat Veritas, un Mercadona i un altre gimnàs que funcionarà les 24 hores. El Grup Tramuntana obrirà la botiga de la benzinera que van obrir fa 3 setmanes.
Figueres prepara un nou pla d’usos comercials
En el mateix vídeo, l’alcalde ha anunciat que l’Ajuntament està acabant d’enllestir el pla d’usos comercials de Figueres, una normativa que, segons Masquef, “impedirà l’obertura de determinats tipus de negoci que degraden la imatge comercial de la ciutat”.
Mentre l’alcalde fa aquesta afirmació, el vídeo mostra supermercats oberts les 24 hores, sales de joc i apostes i establiments de manicura, com a exemples dels tipus d’activitats als quals fa referència.
Masquef ha tancat el missatge amb una crida a reforçar el comerç local de Figueres. “La ciutadania pot queixar-se i preguntar-se què fa l’Administració, però vull fer una reflexió: què podem fer com a ciutadans per millorar el comerç de Figueres? La solució és fàcil: apostar i comprar a la ciutat de Figueres”, ha afirmat.
- Maica García, la campiona olímpica que el Sabadell ha descartat després de ser mare: «És molt dolorós. Amb el meu embaràs, el meu contracte s’havia de prorrogar. La llei s’ha de complir»
- Canvi d’hora a Espanya: ja se sap quan serà el canvi a l’horari d’hivern
- Paula (23 anys): «He durat un dia a la feina per voluntat pròpia. No em quedaré en un lloc que no m’agrada»
- La princesa Elionor ja és a classe: així és el seu primer dia a la universitat pública Carles III
- Joan Miquel Oliver publica ‘La vida no són matemàtiques’: «Les persones amb problemes psiquiàtrics tenen un cervell que treballa molt més que el de la resta de gent»
- Una sauna, un afartament de drogues i una cardiopatia: així explica el forense la mort a Eivissa de Flor Bollini, la ‘xamana dels empresaris’
- José Alberto Marín, degà del Col·legi Notarial de Catalunya: 'Vaig firmar una escriptura amb el Papa en la seva visita a Barcelona
- Detingut a l'Escala un home per saltar-se tres vegades en dues setmanes l'ordre d'allunyament de la seva exparella