Fortes pluges
Tancat l'accés al Parc Bosc de Figueres per la caiguda d'un arbre
També s'ha tallat l'accés a la carretera del cementiri de Vilatenim i als passos de Can Lel i del Rec Susanna

L'arbre caigut. / Ajuntament de Figueres

Figueres
L'Ajuntament de Figueres ha tancat l'accés al Parc Bosc per la caiguda d’un arbre arran de les fortes pluges de les darreres hores. El recinte romandrà tancat "fins a nou avís", segons fonts municipals.

L'accés a la carretera del cementiri de Vilatenim, tancat. / Ajuntament de Figueres
D'altra banda, s'ha tancat l'accés a la carretera del cementiri de Vilatenim per acumulació d'aigua i els passos de Can Lel i Rec Susanna es mantenen barrats.
- La plaça més bonica d’Espanya és la que Unamuno va anomenar “el saló més bell d’Europa”: una obra mestra del barroc espanyol de pedra daurada i declarada Patrimoni de la Humanitat
- La tramuntanada tomba la 'bola' del radar aeri militar del Pení de Roses, herència de la Guerra Freda
- Mercè Donat: 'La gent gran de Cadaqués són un exemple de fortalesa
- El Tribunal Suprem avala que sortir 'en punt' pot acabar en acomiadament si abans es deixa de treballar
- Xavi Torres, periodista esportiu: 'La Masia és la principal marca que té el Barça arreu del món
- Detenen una dona que falsificava documents per empadronar immigrants
- Carlos González, pediatre: 'Algú t'ha dit alguna vegada que els nens de tres mesos dormen sols? Doncs ho sento, no és així
- Salvador Dalí, el gran reciclador que va convertir el pati central del Teatre-Museu en el seu bosc sagrat