La Guàrdia Urbana de Figueres frustra un intent d’ocupació al carrer Pilar
La ràpida actuació policial, gràcies a l’avís dels veïns, ha permès desallotjar cinc persones i aplicar el nou protocol antiocupacions

L'edifici al carrer Pilar de Figueres. / Ajuntament de Figueres

Figueres
La Guàrdia Urbana de Figueres ha frustrat avui un intent d’ocupació en un edifici situat al número 3 del carrer Pilar. L’actuació ha estat possible gràcies al ràpid avís dels veïns, que han alertat els serveis policials en detectar l’accés no autoritzat a l’immoble.
Un cop desplaçats al lloc dels fets, els agents han comprovat que cinc persones havien entrat a l’interior de l’edifici. Seguint el nou protocol policial antiocupacions, la Guàrdia Urbana ha procedit al desallotjament immediat dels ocupants, evitant així la consolidació de l’ocupació.
Subscriu-te per seguir llegint
- Salvament Marítim rescata una barca de pesca de Roses a la deriva
- S'incendia per segon cop en menys d'un mes un pis del carrer Tapis de Figueres
- “No som policies, però estem per ajudar i la gent ho agraeix i se sent protegida”
- El pantà de Darnius-Boadella supera el 90%, el màxim des del 2020
- El Govern va demanar a Adif que comuniqués per carta que les vies eren segures per pressionar Renfe i evitar el col·lapse
- Figueres aconsegueix estudis superiors de música impulsats per EUMES
- Un 'miracle' va atenuar una tragèdia ferroviària a Figueres el 1974
- Els millors plans pel cap de setmana del 24 i 25 de gener a l'Alt Empordà