Successos
Incendi en un pis de la Pujada del Castell de Figueres
El foc ha obligat a tallar l’accés a la Rambla i a desallotjar cinc veïns de l’edifici

Cristina Vilà Bartis

Un incendi declarat aquest dimecres a primera hora en un habitatge situat al primer pis del número 4 de la Pujada del Castell de Figueres ha obligat a tallar l’accés a la Rambla i a desallotjar cinc veïns de l’edifici. En total s'han atès sis persones per inhalació de fum.
Els Bombers de la Generalitat s’han desplaçat ràpidament fins al lloc i han procedit a extingir el foc i ventilar l’habitatge afectat. Paral·lelament, el SEM ha atès cinc persones per inhalació de fum, tot i que cap d’elles ha resultat ferida de gravetat.

L’incendi en un pis de la Pujada del Castell de Figueres. / Ajuntament de Figueres
Com a mesura preventiva, tots els veïns de l’edifici han estat desallotjats mentre s’assegurava l’estructura i s’extingien les flames. Les causes de l’incendi encara es desconeixen.
- L'alcaldessa de Cadaqués nega tenir un pis turístic il·legal i deixa clar que no plegarà
- El projecte d’habitatge cooperatiu 'Rec del Molí' de Fortià cerca nous membres per a una vida en comunitat
- La Guàrdia Civil avisa: aquesta maniobra a les rotondes et pot costar 500 euros i 6 punts del carnet de conduir
- L'arribada d'un temporal deixarà fortes pluges a l'Empordà
- Aquesta és la pensió mitjana que cobrarà un jubilat a Catalunya aquest 2026
- Dolors Pons, alcaldessa de Viladamat: 'Ens falta habitatge per als joves; en un poble tan petit no és fàcil construir-ne
- L'ACA augmenta l'alliberament d'aigua al pantà de Darnius-Boadella davant la previsió de fortes pluges
- La passió per la música de Chloe Nicole, una empordanesa de deu anys amb dos singles enregistrats