Successos
Retiren elements de la coberta de la plaça Catalunya de Figueres que amenaçaven de caure mentre se celebrava el mercat
Els Bombers han abalisat la zona a l'espera de la reparació

El mercat de la fruita i la verdura a la plaça Catalunya, en una imatge d'arxiu. / Borja Balsera
Els Bombers han actuat aquest dimarts al migdia arran d’un incident a la coberta de la plaça Catalunya de Figueres, on se celebrava, en aquell moment, el mercat de la fruita i la verdura. El cos d’emergències ha rebut l’alerta que algunes peces del sostre podrien caure, i s’ha desplaçat fins al lloc amb tres dotacions, inclosa l’autoescala.
Un cop a la plaça Catalunya, han realitzat el sanejament de la coberta i han comprovat que algunes peces exteriors presentaven risc de despreniment a causa de la dilatació dels ferros. Han retirat una peça i han assegurant-ne d'altres per evitar que caiguessin. Posteriorment, han senyalitzat la zona i han esperat l’arribada de l’arquitecte municipal, a qui han informat de la situació i de les mesures necessàries per a la reparació, informa el cos d'emergències.
A conseqüència de l’incident, la Guàrdia Urbana ha tancat el pas de vianants a una part del mercat fins a la finalització de l’actuació dels Bombers, segons assegura el consistori.
- El castell de l'Empordà que va seduir Dalí, va acollir el comiat de solter del príncep de Mònaco i és escenari de cinema
- Creixen les incursions a les caixes de comptadors de serveis a Figueres
- CCOO demana tancar el Gran Jonquera els dies 1 i 6 de gener
- Incendi en un pis de la Pujada del Castell de Figueres
- Instal·len dues caixes radar en “punts negres” de Figueres
- A partir de quina edat un nen pot quedar-se sol a casa a Espanya? Això és el que diu la llei
- Reoberta la circulació a la Rambla de Figueres un cop controlat l'incendi
- Narcís Bardalet, forense: 'Les primeres a veure Dalí embalsamat van ser unes putes