Successos
Desallotgen dues classes i la cuina de La Salle Figueres per una possible fuita de gas
La companyia subministradora se'n fa càrrec després de detectar-se la presència de gas

La Salle Figueres, en una imatge d'arxiu. / La Salle Figueres
Una possible fuita de gas ha obligat aquest dilluns a prendre mesures a l’escola La Salle de Figueres. Inicialment, s’han desallotjat dues classes i la cuina del centre, mentre que la resta del centre ha quedat confinat. Posteriorment, segons han informat els Bombers, s’ha recomanat a tots els alumnes i el personal que tornessin a casa arran de la detecció de gas a les instal·lacions. La fuita ha passat a mans de l’empresa subministradora, que haurà de solucionar-la.
Els fets s’han produït pocs minuts abans de les onze del matí, quan des del centre s’ha alertat els serveis d’emergència després de detectar una forta olor de gas.
Fins al lloc s’hi han desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, així com efectius de la Guàrdia Urbana i del SEM.
Segons els Bombers, en arribar han comprovat que la canonada de gas ja estava tallada i han fet diverses lectures, totes amb resultat negatiu. Tot i això, finalment s’ha confirmat la presència de gas, i s’ha avisat la companyia subministradora perquè enviés tècnics que s’han quedat a càrrec de la revisió de la instal·lació.
- Un canvi de propietat permetrà recuperar la Casa Rozes de Roses, monument nacional en perill
- Mercedes d'Orriols reviu a Figueres les dues nits de 1939 que va dormir al Menestral camí de l'exili
- Mor un motorista en un xoc amb una furgoneta a Llers
- L'or blanc de la Mar d'Amunt: la sal salvatge de l'Empordà que només es forma entre les roques
- Retrobament d'antics companys de FRIDASA
- Quatre anys buscant un diagnòstic en salut mental: el calvari d’una jove de l’Empordà per ser escoltada
- Pere Miquel Estela
- Lladó compra l'antiga fàbrica de guants per generar ocupació i crear habitatge: “No volem ser un poble dormitori”